
Dag 17 Pink nails

Vorig jaar heb ik de doorgeefbox meegedaan en ik heb aantal make-up er uit gehaald o.a. deze liptick van het merk MUA. Ik las/hoor en kende wel dit merk maar nog geen gehad. Toen ik in de doorgeefbox dit merk zag, zonder twijfel haalde ik hem eruit want tja ik ben erg benieuwd naar. Vandaag show ik aan jullie

Zon! Als het weer grauw is, denk ik aan zon. Heerlijk als maar niet koud of fris weer is. Vandaag is laatste fashion friday van dit jaar. Oh..la..la… nog maar een dagje dan nieuw jaar komt. Ik voel dat de dagen zo snel voorbij gaan. Djess heeft nog een weekje kerstvakantie dus even genieten samen en hopen dat het winter weertje is ook lekker, droog, zonnig.

















