Nieuw week van maand maart. En weer DJ naar school na voorjaarsvakantie.
Over vorige week en afgelopen zijn wij alleen maar ziek..ziek en ziek 🙁 bad weeks! Ik voel me nu gelukkig stuk beter. Ook stuk beter met DJ en mijn lieve man. Wij kunnen weer dagelijks dingen doen. Maar ik ga echt echt vanaf deze maand iets vroeg naar bed.
Have a nice day allemaal!
Maandag, 26 january 2015
Regen en droog en weer regen en hard waaien .en ook nog ….brrrr Gelukkig heb ik winterjas aan (artikel) en DJ ook. Op vrijdag scheen de zon…yeah…ik kan weer de fiets gebruiken. Dan gelijk naar Hema toe om fotoalbum te halen. Het was wel best grootte formaat. Ik vind zelf te groot maar hopen maar dat ze mooi vinden. Trouwens was het weer gisteren lekker…nou lekker …brrrr ik bedoel…lekker scheen de zon. Geen regen, geen hard waaien en ik kan dus weer de fiets pakken. Een paar dagen kan ik niet mij foto`s in klein formaat maken want de geugen in mij laptop vol. Vol is vol. En in mij mobiel ook Grrrr….irritant en ook nog de printer werkt niet via wifi of usb. Extra grrrrrr Deze week skypen met mijn oude zus maar de verbinding was slecht want daar ook hard waaien maar de volgende dag kunnen wij skyppen. Alles goed daar, super fijn om te horen.
Maandag, 12 january 2015
Half december is al en vandaag ga ik weekly snapshot showen die ik afgelopen week heb gemaakt. Trouwens is vandaag mijn oude zus jarig….Hiep ..hiep Hoera! Selamat ulang tahun mbak Heni
Have a nice monday
Maandag, 8 december 2014
De eerste week van december maand. Vandaag is mandaag dus het is voor Snapshot Weekly die ik afgelopen week heb gemaakt.
Have a nice day!
Maandag, 1 december 2014

– Brrr koud maar Dj draagt alleen maar 1 handschoentje. Geen idee waarom
– Opruimen
– Strijken
– Even tijd voor bloggen
– huishoudelijk doen
– Lekker warm soep voor lunch
De laatste week van maand november. Omdat vandaag mandaag is, is het tijd dus voor Snapshot Weekly die ik afgelopen week heb gemaakt.
Enjoy and have a nice monday!
Maandag, 24 november 2014

– Schoolday
– Het wordt prachtig weertje…YES!
– Glimende nat bladeren door de zonlicht…prachtig
– Hoi…daar ben ik onderweg naar supermarkt Lidl hier in de buurt
– Even lapotpen
– Lunch
Een weekje is weer voorbij en vandaag is mandaag en dat betekent tijd voor Weekly snapshot. Snapshot die ik van de afgelopen week heb gemaakt!
Mandaag 20 oktober 2014

– Djess is ochtend mens. Altijd vroeg wakker ook in vakantiedagen en weekend
– Tijd even voor huishoudelijk
– De planten moeten ook drinken
– Een van mijn fav. is de reklame folder te bladeren
– Saampjes met Djess de lego soorteren en de vliegtuid en brandweerauto weer in elkaar gezet
– De vliegtuig is weer compleet
Mandaag is tijd voor Weekly snapshot. Snapshot die ik van de afgelopen week heb gemaakt!
Mandaag 13 oktober 2014

– Drukke dag… huishouden doen. Strijken
– Schoonmaken
– Evetje blauw lucht kon ik genieten
– Boodschappen doen
– Kruidvat aankopen. Ik kocht twee maandverband en een Esprit parfum for men maar ruikt hem lekker…in de sale
– Lunch…lekker gebakken ei en avocado smothie







