Follow:
Browsing Tag:

Snapshot

    Weekly snapshot February 2015 #4

    Voorjaarsvakantie is afgelopen. Op maandag kwam zijn nichtje om weer saampjes te spelen. Ze hadden er zin in en ze waren bekaf.

    Maandaag, 23 february 2015

    23 feb Snapshot Read more

    Share

    Weekly snapshot February 2015 #3

    Deze maandag begint voorjaarsvakantie en DJ en zijn nichtje hebben zin in om weer samen te spelen.

    Happy voorjaarsvakantie en happy monday!

    Maandag, 16 february 2015

    18 feb Snapshot
    Read more

    Share

    Weekly snapshot February 2015 #2

    Niet gepland maar DJ was drie nachten heel erg warm deze week. En beginnen wij nu niet lekker. Nee he…niet weer!

    Happy monday!

    Maandag, 9 february 2015

    9 feb Snapshot
    Read more

    Share

    Weekly snapshot February 2015 #1

    Weekly snapshot tijd tot nu toe goed gegaan en ik probeer zo selectief mogelijk foto`s te maken. Dus niet elke seconden zeg maar want het kost toch tijd om alles te verzamelen 😉 hoewel doe ik graag hi..hi…

    Enjoy and have a nice day

    Zondag, 1 february

    1 feb Snapshot
    Read more

    Share

    Weekly snapshot Januari 2015 #5

    Over vorige week en afgelopen zijn wij alleen maar ziek..ziek en ziek 🙁 bad weeks! Ik voel me nu gelukkig stuk beter. Ook stuk beter met DJ en mijn lieve man. Wij kunnen weer dagelijks dingen doen. Maar ik ga echt echt vanaf deze maand iets vroeg naar bed.

    Have a nice day allemaal!

    Maandag, 26 january 2015

    Snapshot January, 26 Read more

    Share

    Weekly snapshot Januari 2015 #4

    Deze week begon met mistig dag. Deze week is mijn lieve mannetjes ziek. Nu zijn ze stuk beter maar nu voel ik me niet lekker. Ik heb wel al een paar blogposten vooruit geschreven voordat ik ziek ben.

    Salam manis, Dhini

    Maandag, 19 january 2015

    Snapshot Jan, 19
    Read more

    Share

    Weekly snapshot Januari 2015 #3

    Regen en droog en weer regen en hard waaien .en ook nog ….brrrr Gelukkig heb ik winterjas aan (artikel) en DJ ook. Op vrijdag scheen de zon…yeah…ik kan weer de fiets gebruiken. Dan gelijk naar Hema toe om fotoalbum te halen. Het was wel best grootte formaat. Ik vind zelf te groot maar hopen maar dat ze mooi vinden. Trouwens was het weer gisteren lekker…nou lekker …brrrr ik bedoel…lekker scheen de zon. Geen regen, geen hard waaien en ik kan dus weer de fiets pakken. Een paar dagen kan ik niet mij foto`s in klein formaat maken want de geugen in mij laptop vol. Vol is vol. En in mij mobiel ook Grrrr….irritant en ook nog de printer werkt niet via wifi of usb. Extra grrrrrr Deze week skypen met mijn oude zus maar de verbinding was slecht want daar ook hard waaien maar de volgende dag kunnen wij skyppen. Alles goed daar, super fijn om te horen.

    Maandag, 12 january 2015

    Snapshot January
    Read more

    Share

    Weekly snapshot December 2014 #3

    Een weekje is snel gevlogen en vandaag is maandag dus het is weer tijd voor Snapshot Weekly die ik afgelopen week heb gemaakt.

    Maandag, 15 december 2014

    Snapshot December
    Read more

    Share

    Weekly snapshot December 2014 #2

    Half december is al en vandaag ga ik weekly snapshot showen die ik afgelopen week heb gemaakt. Trouwens is vandaag mijn oude zus jarig….Hiep ..hiep Hoera! Selamat ulang tahun mbak Heni

    Have a nice monday

    Maandag, 8 december 2014

    Snapshot December Read more

    Share

    Weekly snapshot December 2014 #1

    De eerste week van december maand. Vandaag is mandaag dus het is voor Snapshot Weekly die ik afgelopen week heb gemaakt.

    Have a nice day!

    Maandag, 1 december 2014

    Snapshot December
    – Brrr koud maar Dj draagt alleen maar 1 handschoentje. Geen idee waarom
    – Opruimen
    – Strijken
    – Even tijd voor bloggen
    – huishoudelijk doen
    – Lekker warm soep voor lunch
    Read more

    Share

    Weekly snapshot November 2014 #4

    De laatste week van maand november. Omdat vandaag mandaag is, is het tijd dus voor Snapshot Weekly die ik afgelopen week heb gemaakt.

    Enjoy and have a nice monday!

    Maandag, 24 november 2014

    Snapshot November
    – Schoolday
    – Het wordt prachtig weertje…YES!
    – Glimende nat bladeren door de zonlicht…prachtig
    – Hoi…daar ben ik onderweg naar supermarkt Lidl hier in de buurt
    – Even lapotpen
    – Lunch
    Read more

    Share

    Weekly snapshot November 2014 #3

    Een week is weer voorbij en vandaag is mandaag. Het is tijd dus voor Weekly snapshot November die ik afgelopen weekend heb gemaakt.

    Enjoy it and happy monday!

    Maandag, 17 november 2014

    Snapshot November Read more

    Share

    Weekly snapshot Oktober 2014 #5

    Laatste week van maand oktober. En vandaag is maandag en dat betekent tijd voor Weekly snapshot. Snapshot die ik van de afgelopen week heb gemaakt met samsung galaxy fame, canon powershot A2200 en Canon 600D. Have a nice day

    Maandag 27 oktober 2014

    Snapshot Oktober Read more

    Share

    Weekly snapshot Oktober 2014 #4

    Een weekje is weer voorbij en vandaag is mandaag en dat betekent tijd voor Weekly snapshot. Snapshot die ik van de afgelopen week heb gemaakt!

    Mandaag 20 oktober 2014

    Snapshot Oktober
    – Djess is ochtend mens. Altijd vroeg wakker ook in vakantiedagen en weekend
    – Tijd even voor huishoudelijk
    – De planten moeten ook drinken
    – Een van mijn fav. is de reklame folder te bladeren
    – Saampjes met Djess de lego soorteren en de vliegtuid en brandweerauto weer in elkaar gezet
    – De vliegtuig is weer compleet

    Read more

    Share

    Weekly snapshot Oktober 2014 #3

    Mandaag is tijd voor Weekly snapshot. Snapshot die ik van de afgelopen week heb gemaakt!

    Mandaag 13 oktober 2014

    Snapshot Oktober
    – Drukke dag… huishouden doen. Strijken
    – Schoonmaken
    – Evetje blauw lucht kon ik genieten
    – Boodschappen doen
    – Kruidvat aankopen. Ik kocht twee maandverband en een Esprit parfum for men maar ruikt hem lekker…in de sale
    – Lunch…lekker gebakken ei en avocado smothie
    Read more

    Share