Follow:
Browsing Tag:

Snapshot

    Weekly snapshot Oktober 2014 #2

    Vandaag is maandag en dat betekent dat Weekly snapshot van de afgelopen week online staan! De foto`s maak ik met samsung galaxy fame en DSLR camera. Veel kijk plezier

    Mandaag 6 oktober 2014

    Snapshot Oktober
    – Lang geleden doe Dj niet meer op school schommelen maar vandaag wel
    – Mijn BMW
    – Tijd voor fruit
    – Waiting in de kou en ik draag die shoes sinds het weer koud ook toen lekker weer was maar voor mijn voeten is het weer koud
    – Brrr echt koud was op maandag. Ik moest echt sjaal om en twee keer andere jassen uitwisselen ๐Ÿ˜‰
    – Even relax met warm water, chocolade (recept foodgloss – chocolade + Pindakaas) en tab
    Read more

    Share

    Weekly snapshot Oktober 2014 #1

    Vandaag komt er tweede artikel want vier weken de foto`s in een keer plaatsen vind ik toch te veel veel. Het lijkt mij fijn om per week te plaatsen. Iedere maandag dus komen weekly snapshot van de afgelopen week online staan!. De titel is weer veranderd van Project365 per week, Snaspshot naam van de maand (1x keertje maar geplaats) en nu de titel is “Weekly snapshot Oktober 2014 #1 (#1 – eerste week van de maand). De foto`s maak ik met mijn mobiel samsung galaxy fame en DSLR. Vandaag plaats ik de eerste week van maand Oktober

    Woensdag 1 oktober 2014

    Snapshot Oktober
    – Een maand al in zijn/haar plekje
    – Djess helpt mij Oreo truffel maken
    – Lego met pap
    – Dinner
    – Pakketje binnen maar er een gebrokken product (de deksel)
    – Saampjes broodje halen
    Read more

    Share

    September snapshot 2014

    Bye September! You are sad! September maand begint met sad nieuws. Project 365 doe/plaats ik niet meer, wel maakt ik nog wat foto`s hoewel niet maak ik foto`s niet elke momenten. Een tijdje terug plaats ik elke week foto`s die ik met mijn mobiel heb gemaakt en jammer dat een paar weken te laat. Nu besloot ik per maand foto`s in instagram en met gewone camera. Let wel op dan de foto`s veel ๐Ÿ˜‰ en omdat ik niet van plan om in een maand een keertje te plaatsen, weet ik niet de volgorde van de foto`s. Volgende maand hoop ik maar beter georganiseerd ๐Ÿ˜‰ Logisch als je in de waar als je de foto`s met drie verschillende camera gebruikt, Met samsung galaxy fame, Panosonic TZ55 en Canon 600D. Volgende hopen dat ik goed volgorde foto`s plaatsen.

    September snapshot
    – Bad nieuws (artikel
    – School is weer begonnen
    Read more

    Share

    Weekly photo #16 & videoblog

    Misschien is dit de laatste die ik ga maken want ik heb niet zo veel tijd om te maken en ik probeer ook minder foto`s te maken.

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sgLVI5nbdE0[/youtube]
    2013 Week16 Read more

    Share

    2012 P 366 : Week 48 & Filmpje

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dNzqa4MSstM&[/youtube]
    Nu mag Djess helaas niet meer deze doen want de vloer wordt niet mooi van. Sorry lieverd!
    Buiten mag Djess dat doen wel maar Djess deed het niet ๐Ÿ˜‰ want de tegels buiten zijn niet zo glas dus dat lastig om de auto`s zoals in de video te zien ๐Ÿ˜‰
    Read more

    Share

    Saturday snapshot

    Heerlijk weer :sun: en natuurlijk heerlijk buiten wandelen. En vergeet niet :pict: digicamera mee te nemen.
    Wij zijn bij ompa (oma en opa) geweest.

    Djess gaat naar Ompa

    Hebben jullie zeker van mooi weer :sun: genieten?

    Share