Vandaag is maandag en dat betekent dat Weekly snapshot van de afgelopen week online staan! De foto`s maak ik met samsung galaxy fame en DSLR camera. Veel kijk plezier
Mandaag 6 oktober 2014

– Lang geleden doe Dj niet meer op school schommelen maar vandaag wel
– Mijn BMW
– Tijd voor fruit
– Waiting in de kou en ik draag die shoes sinds het weer koud ook toen lekker weer was maar voor mijn voeten is het weer koud
– Brrr echt koud was op maandag. Ik moest echt sjaal om en twee keer andere jassen uitwisselen ๐
– Even relax met warm water, chocolade (recept foodgloss – chocolade + Pindakaas) en tab




