Urtrekram introduceert een vernieuwde merkidentiteit en productenrange. De rebranding is een hommage aan de rijke historie van Urtekram, wat ‘kruidenknuffel’ in het Deens betekent. De nieuwe visuele identiteit, logo en tagline ‘Nordic Beauty’ weerspiegelt de basiswaarden van het bedrijf: positiviteit, kwaliteit en welzijn voor iedereen. Om de nieuwe huisstijl te lanceren brengt Urtekram drie nieuwe ranges uit: Rise & Shine, Blown Away en Tune In. Vandaag blog ik over producten voor je haar. Lees je mee
Terug naar de basis
Sinds de oprichting in 1972 ontwikkelt en produceert Urtekram uitsluitend biologische producten. Het was een vanzelfsprekende keuze voor het bedrijf, dat de consument na wil laten denken over een milieuvriendelijke manier van consumeren. Daarom koos Urtekram voor een vernieuwde merkidentiteit dat eigentijds is, met een knipoog naar de historie van het bedrijf. Met de nadruk op planten en kruiden, de basis van hun producten, ontwikkelde zij een nieuw logo en visuele identiteit dat symbool staat voor positiviteit, kwaliteit en welzijn.
Voor deze nieuwe koers ontwikkelde en produceerde Urtekram drie nieuwe ranges, bestaand uit een shampoo, conditioner, body wash, body lotion, handzeep en handcrème met ieder een unieke geur. Met ingrediënten van natuurlijke oorsprong en botanische geuren, creëer je iedere dag een mindful moment voor jezelf.
Het beste voor mens en natuur
Ieder product in deze drie ranges hebben ingrediënten van natuurlijke oorsprong en zijn Ecocert-gecertificeerd biologisch, dierproefvrij en vegan. Afgelopen jaar stapte Urtekram al over op verpakkingen gemaakt van suikerrietafval, een milieuvriendelijk alternatief op regulier plastic. Daarnaast beschikt Urtekram over het Zero Plastic Inside-certificaat van de Plastic Soup Foundation. Urtekram Ultimate Repair Shampoo en Conditioner zit in een plastic verpakking die gemaakt van suikerrietafval, een milieuvriendelijk alternatief op regulier plastic. Het schuimt de shampoo goed. Het product bevat shea boter, aloë vera en hyaluronzuur zorgen voor een heerlijk zachte en stralende huid en haar. Het ruikt naar kruidige geur, niet overheersen. Na wasbeurt voelt mijn haar lekker zacht aan, schoon en geeft volume. De shampoo en conditioner zijn geschikt voor droog en beschadigd haar. De nieuwe lijn van Urtekram De Rise & Shine en Blown Away ranges zijn vanaf nu verkrijgbaar bij Holland & Barrett
Liefs, Dhini
Volg mij via Instagram | Facebook | Bloglovin | Youtube | Pinterest | Linkedin | Twitter ?
Dit blogpost bevat product(en) dat door bedrijven/merken/webshops is opgestuurd. disclaimer | privacyverklaring.