
Vandaag is vrijdag en de laatste dag Dj naar school want vanmiddag begint kerstvakantie. Elke vrijdag probeer ik Fashion of outfit te plaatsen. Hopelijk lukt het elk vrijdag te plaatsen. Als ik niet met de fiets ga, wil ik wel rokje of jurkje dragen. Maar ik moet wel regelmatig fietsen.

Vandaag kom Sinterklaas op school waar Djess zit en de kinderen gaan op school lunchen. Hopelijk is het weer droog dan kunnen de ouders ook meekijken. En middag wordt vrije dag voor kinderen. Vanmiddag ga Djess banbao opbouwen die eergisteren binnengekomen. Dan heb ik weer materiaal voor blog. Djess vind het erg leuk om te doen. En oja zijn karton huisje wil Djess een boot worden dus misschien gaan wij maken of misschien gaan wij wat leuks samen. Als ik plan maak, wordt anders dus zien wij wel.
Het gaat hard. Elke dag groeit Dj goed en zijn maat ook. Soms draag Djess maat 116 en maat 122. Zijn broek is wel maat 116 maar de t-shirt in maat 116 en maat 122. Dagelijks Djess`s outfit met mijn smartphone gemaakt Huawei Ascend P7


Het was prachtig weer en de gekleurde bladeren waren nog prachtig en ook nog scheen de zon. Heerlijk dag was dat en Djess was ook vrij dan was helemaal doublé lekker dan kan ik leuk buiten foto`s maken en helaas niet voor mijn outfit maar Djess`s outfit. Ik droeg gewoon praktisch kleren aan, jeans, vest en jas. En Djess droeg zijn nieuw vest die van H&M in maat 116 maar ik denk dat maar een paar keren zou dragen want de mouwen beginnen te kort voor hem. Hmmm ander merk anders maten. Zijn blangkon ook wordt te klein. Dus Enin neemt maar weer als naar ons komt bezoeken. Misschien is het ook leuk eentje voor papa Arjo. En oja voordat zijn jas past het niet meer dan even op foto`s vast leggen. Die volgen jaar denk ik die jas niet meer past bij hem. Want Dj groeit elke dag door. Zijn lengte nu al bijna onder mijn kin. Ik word klein mama voor hem komende dagen 😀 Dezelfde kleren aan maar andere locatie 😉 vind je hier

Toen wij bij Lego World in jaarbeurs Utrecht was geweest, heb ik niet zo veel foto`s gemaakt. Eigenlijk was mijn plan dat een paar outfit van Dj op foto`s vast te leggen maar dan niet zo goed gelukt zoals wat ik wil. Toen ik terug kijken zag ik toch aantal redelijk goed foto`s geschoten. I know de foto`s waren al een tijdje gemaakt maar nog niet hier laten showen dus vandaag heb ik ze als blogpost. De outfit foto`s van Djess. Veel kijk plezier

Gelukkig konden wij met de zon en de bladeren op foto`s vast te leggen. En nu de bladeren zijn al weg en worden ze niet vers meer. Het was heerlijk weertje met de zon erbij en DJ droeg zijn nieuw broek van merk Jake Fischer artikel. Iets te groot schreef ik maar hij valt het wel mee en DJ gaat toch elke dag groeien. Naar andere outfit kijken met stoere jake fischer vest, vind je hier

Toen de zon scheen en temperatuur was niet zo koud, ging DJ en ik even fris neus halen. Gewoon lekker dichtbij ons hier in de buurt. Ik heb toen DJ`s outfit foto`s gemaakt met die bladeren – artikel. Maar ik wil ook een keertje op foto met mijn outfit en ik vroeg DJ om mij op foto`s vast te leggen. En hier zijn de resultaat. Wel toch best goed gelukt voor vijf jarige zoon. Dank je wel DJ!

Vorige weekend was heerlijk weertje. De zon scheen de wind waaide zacht. Heerlijk! DJ en ik gingen het weer pakken. De tweede dag van het weekend wilde DJ met eigen fiets en DJ fiets lekker en met voetjes en af en toe hardlopen maar het was rustig op fietspad. Wel altijd opletten en de rechterkant aanwijzingen oefeningen. Zijn rechte hand kan wel al af en toe los maar nog niet zo lang net als linker hand. Maar het komt. Na de bladeren omhoog gooien. Dan wilde DJ even in speeltuin spellen.
Op vorige blogpost liet ik unboxing foto`s vandaag show ik de outfit foto`s. Het was droog weer en helemaal niet koud dus besloten wij om even fris neus te halen en tegelijkertijd outfit foto`s te maken. Als het lukt, maak foto`s buiten mooier met gekleurde bladeren dus doen he als kans heb en bovendien DJ was vrij. Deze week begon al schooldagen.
Herfstvakantie dit jaar bleven wij gewoon thuis. DJ vermaakte zicht wel goed. Twee dagen heeft DJ samen met zijn nichtje gespeeld. Thuis speelde lekker met zijn lego`s, auto`s en af en toe met mij wat leuks te doen. Gisteren scheen zon maar het was lekker droog en niet zo koud. En het is lang geleden dat ik DJ buiten op foto`s gemaakt dus gisteren was kans voor mij. Fietste ik naar mooi plek met gekleurde bladeren maar niet zo easy hier in de buurt. Er staan wel prachtig gekleurde bomen maar ze staan op straat. Dat vind ik niet zo prettig met die auto die langs rijden. Wij zoeken veilig plek en zoals vorige jaar heb ik foto`s gemaakt op dezelfde plek…dijk met lange bomen dichtbij mijn schoonouders. Daar is veilig want er niemand langs fietsen want de weg is dood. De outfit foto`s zien jullie meer hieronder. Veel kijkplezier
Oja… pssst DJ wist het niet. Wij gaan vandaag naar Lego World met de trein. Ik ga proberen te vlogen met camera van mijn man Canon Powershot A2200.

Toen DJ voor eerst naar school ging na zes dagen ziek, kwam er een pakketje voor hem. DJ wist het natuurlijk niet want DJ zat nog op school. Toen pauze tijd mocht hem die openen. Zo blij dat er een pakketje voor hem is. Het pakketje is van merk Jake Fischer. Maar wie is Jake Fischer? en wat zit er in de pakketje.

Sinds DJ`s ongeveer bijna twee jaar was, kocht ik voor alle eerste zijn ondergoed en hemd. Ik koop nog steeds budget ondergoed en hemd van zeeman. De ondergoed en hemd hebben fijne stof. Nu draag DJ groot maat 116. Alleen op de hemd tekent ik zelf cijfers of printjes o.a. kunnen jullie hier terug zien XO hemd, alfabet hemd en hier en hier , cijfers, sterretjes en hier, heart/love
Als ik ze terug kijk, heb ik zin in om DIY hemd te gaan maken. Alleen heb ik geen inspiratie, misschien jullie wel inspiratie voor op de hemd?! Laat mij weten in de comment.
Waar kopen jullie de ondergoed voor je kids?
Fijne dag en geniet ervan!
Dhini








