
Het is weer tijd dagelijks outfit van mijn zoon die ik op instagram heb geplaatst. Djess draag nog steeds maat 116 maar nu merk ik dat zijn jeans kort geworden maar maat 122 veel te lang. De shirt draag Djess wel al een tijdje maat 122, maar sommige shirt de mouwen worden snel toch te kort, vooral die van H&M. Jammer is dat want ja die draagt maar eventjes. Hastag #instaDJoutfit op @dhini.nl

Weten jullie nog de vriendschap armbandjes die ik al ooit heb geschreven? hier Hier en hier vind je het artikelen om terug te lezen. Een paar dagen terug ben ik benaderd door Anouck om haar producten te reviewen. Want naast Good2get.nl webshop, heeft Anouck ook andere webshop jongensarmbandjes.nl speciaal voor jongen. Ik heb drie jongensarmbandjes voor mijn zoon Djess ontvangen.

Een of twee Sjaals en omslagdoekjes zijn niet goed genoeg. Leuk als je het elke keer kan afwisselen. Sinds ik in Nederland woon, draag ik ook één sjaal binnen in huis of als ik naar buiten ga. Anders krijg ik een koude nek, brrrr. Samenwerkend met webshop scarfz.nl mag ik een van mij bezoekers een leuke omslagdoek weggeven. Wat moet je doen? Gauw maar verder lezen

Het is niet lekker met natte voeten lopen in koud en nat weertje. De laatste dagen valt er bijna elke dag regen. Met gewone schoenen worden de voeten snel nat daarom zijn er speciale schoenen voor in de regen ook wel bekend als regenlaarzen.

Buiten foto`s maken is onmogelijk met nat weer en nog koud ook nog. Liever buiten, alleen heb ik moeite met alle spullen om te dragen zoals statief, remote controle maar tja als resultaat van de foto`s mooi dat is wel waard π
Ik draag deze basic sweatshirt aan die ik in de sale webshop Pull & Bear besteld. Heerlijk zo`n prijs β¬3,99 dan wil ik wel een paar in andere kleuren, alleen helaas niet zo veel meer kleur en maten meer. Gelukkig heb ik deze wel gescoord in maat S. Voor dit weer wel nog te koud voor mij om dit te dragen vooral als ik boven achter PC zitten..brrr maar in woonkamer is wel geen probleem. Om niet saai te zien, draag ik sjaal aan. Ik heb last van koude nek dus binnen moet ik wel sjaal aan. De sjaal heb ik al een tijdje in mij bezit. Die van pieces

Zoals jullie weten, heb ik altijd koude voeten vooral in de winter. Ik draag al gewone sokjes aan maar mijn voeten blijven nog koud. Als ik in de bed lig, moet ik nog sokjes aan, anders krijg mijn man mijn echt ijskoud voeten. Ja ik zoek warmte en meestal gelijk mijn voeten naar mijn man voeten aan. Brrr echt ijskoud zei mijn man. Hoe kan dat? Ja weet ik veel. Ik heb al dubbel sokjes aan. Met Soxs hoop ik dat mijn koude voeten minder koud of zou super fijn zijn warm krijgen. Ik ben benieuwd naar

Tijd om te showen Djess`s dagelijks outfit die ik op Instagram/dhini.nl iedere morgen heb geplaatst. hastag #instaDJoutfit
Kijk mee!

Het was in het weekend. Hier en daar lagen ijs. Djess was anthousiast en Djess heeft in de tuin alle ijs op de trampoline en tafel goed weggehaald. Ik vind het leuk mama zei Djess. Brrr koud zei ik! Nee joh…leuk mama! Toen in speelpark hier dichtbij heeft Djess groot ijs gevonden…zo blij π en wat deed Djess daarna? De ijsje gooide hard op de grond vallen tot ijs in klein stukje gebroken.

Een paar dagen terug kreeg ik blije mail dat ik een must heb gewonnen. Toen de muts op de mat viel, haalde Djess op en hij is erg nieuwsgierig van er in zat in de envelopje. Natuurlijk mocht hij openen en ook mag dragen als hij wilt. Vorige zondag zag Djess in onze achtertuin ijs en graag wilde hij gelijk naar buiten en tja..kans om ook gelijkt foto`s te maken van Djess en de gewonnen muts π

Als jullie mij lang volgen, weten jullie wel dat ik op jassen gek. Graag koop ik elke jaar nieuw jassen voor in de winter, lente, zomer en herfst. Toen wij naar het centrum gingen, ben ik langs de winkels geweest en ik zoek een jas met een beetje formeel. Toen ik langs H&M rondgesnuffeld, zag ik deze jas. Helaas de andere kleur is geen meer in mijn maat dus ik kocht deze kleur in maat S en hij is in de sale…yay!

Ik blij maar zeggen dat smartphone handig is want ik kan regelmatig of dagelijks Djess`s outfit op foto`s vast te leggen. De foto`s zijn misschien niet zo net als DSLR maar met smartphone Huawei Ascend P7 die ik nu heb, ben ik best tevreden met resultaat. Omdat mijn laptop HP genoeg ruimte heb, kan ik weer dus de foto`s even bewerken zoals hierboven het eindresultaat. Een meisje lego met smartphone bij de hand en ze is bezig aan het foto maken π Alleen de hand van de lego kan helaas niet naar voor, met de camera lego wel (zie je hier). Vandaag laat ik Djess dagelijks outfit December vorige jaar.

Vergeten outfit foto`s. Zoals je kan zien, het was lekker weertje, je droeg gewoon sandaal aan en de bloemen maken de seizoen anders dan nu. Met dit weer kan ik niet buiten outfit foto`s maken behalve de zon schijnt dat vind ik wel kans voor outfit op foto`s vast te leggen en ook trouwens als er mistig en of echt sneeuw. Nou eigenlijk als wij samen tijd hebben. Goed nu genieten maar van deze outfit foto`s π Er was op die dag een Djess`s klasgenoot bij ons. Samen binnen ze hadden gespeeld dus ik zei lekker buiten spelen joh..lekker weertje en dan gingen ze los te steppen. Daarna voetbal samen spellen tot zijn moeder hem ophaalde. Ja.. ik weet het wel toen op die dag π En Djess had zijn haar kort nu wordt iets langer.

In december of in koude weertje of seizoen draag ik meestal lange mouwen en als binnen draag ik juist extra vest of trui omdat ik koud krijg. Maar gisteren was heerlijk weer en ik droeg gewoon kort mouwen en zonder vest of sweater/trui. Hoewel het weer mooi was, bleven wij gewoon thuis en als thuis is, dragen wij lekker zacht broek aan. Heerlijk! Het voelt toch relax.

Vandaag ga ik aandacht geven voor mannen. want het ondergoedmerk van Everon Jackson Hooi lanceert speciaal voor de feestdagen een limited edition van vier broeken met de skyline van Amsterdam, Parijs, Londen en New York. Hoe leuk is dat! Ik vind het wel leuk en trend mannen onderbroek. Wat superleuk is dat ik een van jullie deze speciaal onderbroek mag weggeven.






