Follow:
Browsing Tag:

Fashion – Mode – Outfit

    #instaDJoutfit February 2016

    #instaDJoutfit Feb2016
    Het is weer tijd dagelijks outfit van mijn zoon die ik op instagram heb geplaatst. Djess draag nog steeds maat 116 maar nu merk ik dat zijn jeans kort geworden maar maat 122 veel te lang. De shirt draag Djess wel al een tijdje maat 122, maar sommige shirt de mouwen worden snel toch te kort, vooral die van H&M. Jammer is dat want ja die draagt maar eventjes. Hastag #instaDJoutfit op @dhini.nl

    Read more

    Share

    Jongensarmbandjes

     photo 2016Jongenarmbandjes1aa_zpss5leca8u.jpg
    Weten jullie nog de vriendschap armbandjes die ik al ooit heb geschreven? hier Hier en hier vind je het artikelen om terug te lezen. Een paar dagen terug ben ik benaderd door Anouck om haar producten te reviewen. Want naast Good2get.nl webshop, heeft Anouck ook andere webshop jongensarmbandjes.nl speciaal voor jongen. Ik heb drie jongensarmbandjes voor mijn zoon Djess ontvangen.

    Read more

    Share

    Fashion friday : 1 2 3 draait maar

    Dj
    Heerlijk zonnig was dat en Djess was maar half dag naar school want het was woensdag. En toevallig hadden wij oude broodjes dus even eenden voeren. Ik vroeg hem om model houding te staan maar Djess deed anders. Dan ik zei..1 2 3 draait maar en toen draait hij ondeugend naar mij richting πŸ˜€

    Read more

    Share

    Win : Omslagdoek

     photo 2016WinScarfz1_zps2od4tyaj.jpg
    Een of twee Sjaals en omslagdoekjes zijn niet goed genoeg. Leuk als je het elke keer kan afwisselen. Sinds ik in Nederland woon, draag ik ook één sjaal binnen in huis of als ik naar buiten ga. Anders krijg ik een koude nek, brrrr. Samenwerkend met webshop scarfz.nl mag ik een van mij bezoekers een leuke omslagdoek weggeven. Wat moet je doen? Gauw maar verder lezen

    Read more

    Share

    Fashion friday : Me & de fiets

    Dh
    Toen het weer droog was, pakte ik mijn DSLR camera, statief en remote controol en de tuin in om outfit foto`s te maken. Nou eigenlijk stond ik achter buiten onze tuin. Daar was ik een paar uurtje bezig aan het outfit foto`s te maken.

    Read more

    Share

    Fashion friday : Snow

    Salju
    Vorige week zondag sneeuwde, lag alleen niet lang op de grond. Maar Djess vond het leuk en even tuin in en op trampoline gewoon springen. Gekkie Djess! Djess genoot wel van het natte sneeuw.
    Read more

    Share

    Fashion friday : Basic

    Untitled
    Buiten foto`s maken is onmogelijk met nat weer en nog koud ook nog. Liever buiten, alleen heb ik moeite met alle spullen om te dragen zoals statief, remote controle maar tja als resultaat van de foto`s mooi dat is wel waard πŸ˜€
    Ik draag deze basic sweatshirt aan die ik in de sale webshop Pull & Bear besteld. Heerlijk zo`n prijs €3,99 dan wil ik wel een paar in andere kleuren, alleen helaas niet zo veel meer kleur en maten meer. Gelukkig heb ik deze wel gescoord in maat S. Voor dit weer wel nog te koud voor mij om dit te dragen vooral als ik boven achter PC zitten..brrr maar in woonkamer is wel geen probleem. Om niet saai te zien, draag ik sjaal aan. Ik heb last van koude nek dus binnen moet ik wel sjaal aan. De sjaal heb ik al een tijdje in mij bezit. Die van pieces

    Read more

    Share

    SOXS.co Women Pink label

     photo 2016Soxs1bbbb_zpsqmkbeylu.jpg
    Zoals jullie weten, heb ik altijd koude voeten vooral in de winter. Ik draag al gewone sokjes aan maar mijn voeten blijven nog koud. Als ik in de bed lig, moet ik nog sokjes aan, anders krijg mijn man mijn echt ijskoud voeten. Ja ik zoek warmte en meestal gelijk mijn voeten naar mijn man voeten aan. Brrr echt ijskoud zei mijn man. Hoe kan dat? Ja weet ik veel. Ik heb al dubbel sokjes aan. Met Soxs hoop ik dat mijn koude voeten minder koud of zou super fijn zijn warm krijgen. Ik ben benieuwd naar

    Read more

    Share

    Fashion Friday : Ice

    ice
    Het was in het weekend. Hier en daar lagen ijs. Djess was anthousiast en Djess heeft in de tuin alle ijs op de trampoline en tafel goed weggehaald. Ik vind het leuk mama zei Djess. Brrr koud zei ik! Nee joh…leuk mama! Toen in speelpark hier dichtbij heeft Djess groot ijs gevonden…zo blij πŸ˜‰ en wat deed Djess daarna? De ijsje gooide hard op de grond vallen tot ijs in klein stukje gebroken.

    Read more

    Share

    Fashion Friday : Bad hair day muts (gewonnen)

    Untitled
    Een paar dagen terug kreeg ik blije mail dat ik een must heb gewonnen. Toen de muts op de mat viel, haalde Djess op en hij is erg nieuwsgierig van er in zat in de envelopje. Natuurlijk mocht hij openen en ook mag dragen als hij wilt. Vorige zondag zag Djess in onze achtertuin ijs en graag wilde hij gelijk naar buiten en tja..kans om ook gelijkt foto`s te maken van Djess en de gewonnen muts πŸ˜‰
    Read more

    Share

    Fashion Friday : Divided jas

    Untitled
    Als jullie mij lang volgen, weten jullie wel dat ik op jassen gek. Graag koop ik elke jaar nieuw jassen voor in de winter, lente, zomer en herfst. Toen wij naar het centrum gingen, ben ik langs de winkels geweest en ik zoek een jas met een beetje formeel. Toen ik langs H&M rondgesnuffeld, zag ik deze jas. Helaas de andere kleur is geen meer in mijn maat dus ik kocht deze kleur in maat S en hij is in de sale…yay!

    Read more

    Share

    #instaDJoutfit December 2015

    Untitled
    Ik blij maar zeggen dat smartphone handig is want ik kan regelmatig of dagelijks Djess`s outfit op foto`s vast te leggen. De foto`s zijn misschien niet zo net als DSLR maar met smartphone Huawei Ascend P7 die ik nu heb, ben ik best tevreden met resultaat. Omdat mijn laptop HP genoeg ruimte heb, kan ik weer dus de foto`s even bewerken zoals hierboven het eindresultaat. Een meisje lego met smartphone bij de hand en ze is bezig aan het foto maken πŸ˜‰ Alleen de hand van de lego kan helaas niet naar voor, met de camera lego wel (zie je hier). Vandaag laat ik Djess dagelijks outfit December vorige jaar. Read more

    Share

    Fashion Friday : Djess`s outfit – Step

    DJ
    Vergeten outfit foto`s. Zoals je kan zien, het was lekker weertje, je droeg gewoon sandaal aan en de bloemen maken de seizoen anders dan nu. Met dit weer kan ik niet buiten outfit foto`s maken behalve de zon schijnt dat vind ik wel kans voor outfit op foto`s vast te leggen en ook trouwens als er mistig en of echt sneeuw. Nou eigenlijk als wij samen tijd hebben. Goed nu genieten maar van deze outfit foto`s πŸ˜‰ Er was op die dag een Djess`s klasgenoot bij ons. Samen binnen ze hadden gespeeld dus ik zei lekker buiten spelen joh..lekker weertje en dan gingen ze los te steppen. Daarna voetbal samen spellen tot zijn moeder hem ophaalde. Ja.. ik weet het wel toen op die dag πŸ˜‰ En Djess had zijn haar kort nu wordt iets langer.

    Read more

    Share

    Fashion Friday : Djess outfit verfspat (diy)

    Untitled
    Hebben jullie heerlijk new year eve gehad?
    Eerste fashion friday van dit jaar online. Ik heb de saaie grijs lange tshirt gepimpt met eenvoudig …verfspat style πŸ˜‰ Maar ik vind het wel leuk effect. Misschien ga ik ook zijn zacht broek ook dit style doen maar dan eerst groot spat effect.

    Read more

    Share

    Fashion Friday : Soft panty

    2015FF12aa
    In december of in koude weertje of seizoen draag ik meestal lange mouwen en als binnen draag ik juist extra vest of trui omdat ik koud krijg. Maar gisteren was heerlijk weer en ik droeg gewoon kort mouwen en zonder vest of sweater/trui. Hoewel het weer mooi was, bleven wij gewoon thuis en als thuis is, dragen wij lekker zacht broek aan. Heerlijk! Het voelt toch relax.

    Read more

    Share

    Bolas Underwear Skyline limited edition & winactie

     photo 2015BolasSkyline_zpsyu8o9lhh.jpg
    Vandaag ga ik aandacht geven voor mannen. want het ondergoedmerk van Everon Jackson Hooi lanceert speciaal voor de feestdagen een limited edition van vier broeken met de skyline van Amsterdam, Parijs, Londen en New York. Hoe leuk is dat! Ik vind het wel leuk en trend mannen onderbroek. Wat superleuk is dat ik een van jullie deze speciaal onderbroek mag weggeven.
    Read more

    Share