Follow:
Browsing Tag:

Fashion – Mode – Outfit

    Djess`s outfit : ice cream

    Op een site heb ik template van ice cream die je zelf uitprinten in fotopapier maar helaas pindakaas onze printer werkt niet dus ik tekent maar met textiel pencils die ik bij Ikea had gekocht. Nu alleen nog lekker iets warme weertje nodig om kort mouwen te dragen maar voor DJ geen enkel probleem want DJ heeft geen koud met dit weertje. Dus tijd om mijn stoere modeltje met dit zelfgemaakte ice cream tshirt te showen.
    Planning gingen wij even fietsen want buiten zonnig maar kwam Hagels vallen dus ging niet door. Straks gaat DJ eerst zwemmen dan vanmiddag gaan wij uiteten met alle familieleden want mijn schoonouders 50th jaar getrouwd.


    Wearing : Jeans – zara | topje – zeeman (zelfgemaakt ice cream) | shoes – van Haren

    Ice cream outfit Read more

    Share

    Djess`s outfit : grijs vest met geel

    Tijd voor fashion die van DJ. De maat van kleren is 166, op weg naar 122. Oei…hij wordt groot en zijn lengte al precies op mijn borsten (ik 155mm). En het wordt zwaarder als ik hem optilt. De vest heb ik ooit hier laten zien maar iets nog te groot en nu niet zo meer. Trouwens zijn kleren die niet meer passen omdat te klein wordt, wil ik tweede leven geven. Bijv. shirt, haal ik de mouwen uit. De jeans maak ik kort voor zomer maar de jeans helaas past echt niet voor zijn heupen. Te straks dus dan maar naar Kringloop.

    Wearing : Vest zonder mouw & singlet – Zeeman | Jeans – Hema | Shoes – van Haren
    DJ Read more

    Share

    DJ`s outfit : Pantai

    Gisteren gingen wij naar strand Hoek van Holland. Heerlijk weertje was dat en DJ was helemaal los! Geniet ervan! DJ kon niet stil rende rende en zand graven en weer rende, toch heb ik gelukt een paar foto`s gemaakt. Om te poseren heeft DJ geen tijd voor en op strand heerlijk zonder schoenen aan lopen. Dus hier zijn de foto`s. Welke foto`s vind het leukste?

    Wearing : tshirt – C&A | Jeans – via Kiabi.nl | Jas – Zara
    DJ Read more

    Share

    DJ`s outfit : Sepeda

    Een weekje meivakantie is voorbij. Gelukkig hadden wij fijn weertje gehad. Dan kans om DJ met zijn fiets te leren. Het is best laat maar beter laat dan niet. In dit geval wil DJ graag leren. De fiets gelijk iets te hoog voor hem en zonder twee wieltjes achter dus daarom vast ik zijn kleertje (achter) goed. Maar stiekem laat ik los en als bijna vallen, pakte ik snel zijn kraag aan. DJ merkte het wel dat ik los laat en het moet wel, anders moet ik blijven duwen. Wel heeft DJ zin in om te leren fietsen. Jammer dat deze week veel regenen. Anders gaan wij weer leren fietsen.

    Gisteren konden wij gelukkig nog leren fietsen voordat ging hard regenen. En DJ fietste goed…los met lange afstand. En wat DJ zei …leuk mama fietsen!

    Wearing : Jas – Zara | Shoes – van Haren | Jeans – C&A
    Untitled Read more

    Share

    DJess`s outfit : black stars

    Een paar dagen van toren vertelde DJ dat hij een afsprak met een van zijn bff K dat DJ bij K gaat lunchen. Hoe leuk is dat, wel vreemd voor mij want op die dag ging ik DJ ophalen om samen te lunchen. Op donderdag was het zover. DJ ging lunchen bij zijn bff. DJ heeft er zin in. Ik heb met zijn moeder al gesproken en volgende week donderdag haar zoon bij ons lunch. Het weer was niet koud en dus mocht DJ deze jas weer aan.

    Vanmiddag gaan wij naar bioscoop met drieen. Er is Shaun the schaap en DJ vind deze filmpje leuk dus wij zijn benieuwd wat reactie van hem.

    Prettig dag!

    Wearing : Jas & Broek – zeeman (stars heb zelf gestempeld) | Bag – C&A | Shoes – van Haren
    10april2015DJOOTD1d Read more

    Share

    Djess`s outfit : My Mepal

    Toen DJ zijn my mepal binnenontvangen, nam DJ de volgende dag naar school en op die dag zonder rugtas. Just my mepal

    Wearing : singlet & Socks – Zeeman | blouse – H&M | Jeans – Name it | Shoes – Lidl | Broodtrommel – My mepal | Handschoenen – Bigbazar | Jas – zara

    Untitled Read more

    Share

    Djess`s outfit : Stars

    Eigenlijk heeft DJ geen last van meer van zijn oortje maar deze zaterdag gaat DJ niet naar zwemles. Hopen maar dat DJ zijn oortje geen last van meer heeft. Wij gaan wel vandaag naar de fiets kijken en naar rommelmarkt rondsnuffelen.

    Wearing : zeeman en zelf gestempeld
    Untitled
    Read more

    Share

    Lidl snowboot

    I know geen sneeuw ..gelukkig maar! Maar het weer nog steeds koud en af en toe fris vooral in de morgen. Ik ben blij dat ik sneeuwboot voor DJ heeft gekocht. En Dj draagt hem dagelijks. Naar school of wandelen, in de sneeuw, in de regen. In een par outfit artikels zijn al

    Snowboot
    Read more

    Share

    Djess`s outfit : Cowboy

    Het is al een tijdje geleden maar wil ik jullie bedanken voor verjaardag feliciteren van DJ. DJ heeft zin in naar school. Op een dag zei hij…”mama, ik vind school leuk”. Leuk toch om te horen dat DJ op school goed gaat en als ik zwaai, zwaai DJ terug met glimlach op zijn gezicht. Al een tijdje dat DJ doet. Op zijn verjaardag was DJ lekker verwend door alle cadeautjes en hier wil ik nog bedanken voor jullie allemaal lieve familie. Zwemles gaat DJ ook goed. Thuis vertelt hij wat allemaal geleerd in zwemles. De slinger is al afgehaald en ook de ballonnen en heeft DJ opgeruimd. kijk maar naar gif. afbeeldingen onderaan dit artikel.

    Fijne weekend allemaal!
    Salam manis

    Wearing : Jeans – via kiabi.nl | tshirt – Lidl | Jas – C&A | Pet – papa A |Socks – zeeman | Stoel – JYSK
    DJ Read more

    Share

    Djess`s outfit : five & birthday party today

    Eigenlijk wordt DJ morgen 5 jaar maar wij gaan zijn verjaardag vandaag vieren. Ik heb een paar foto`s gemaakt toen het weer prachtig was. Eerst was mistig op die dag maar loop van de middag scheen de zon en DJ was maar toen half dag op school want het was op woensdag. DJ zat op de koe afbeelding net als toen DJ 2,3 jaar was. Als mooi weer was, kwamen wij hier regelmatig vandaar ๐Ÿ˜‰ . Ik nam toen 5 ballonnen en eigenlijk wilde ik de ballonnen die naar boven kunnen maar de helium is zo prijzig alleen maar voor vijf ballonnen ๐Ÿ™ Wel hebben wij lekker van het weer genieten. Dan vandaag hangen slingers en kleine cadeautjes al klaar voor hem. DJ heeft zin om zijn verjaardag te vieren en graag de kaars uitblazen net als vorige jaar en ook party popper doen.

    Wearing : singlet & Socks – zeeman (zelf gestempeld nummer) | Jeans – Hema | Jas & Shoes – Zara | Balonnen – bol.com
    DJ
    Read more

    Share

    Djess`s outfit : Stoer vest zonder mouwen

    Kind groeit snel en dus daarom plaats ik bijna elke dag outfits fotos van Djess ๐Ÿ˜‰ Deze keer droeg DJ bijna allemaal van zeeman behalve jeans. Oja..deze jeans ook wordt te kort – andere jeans Op maandag gaf deze papier om hardlopen mee te doen. Eigenlijk moesten wij voor 10de de papier inleveren maar het was nog op tijd. Op die dag DJ gelijk mee oefeningen met alle kinderen die meedoen. Zondag op 29ste is de hardlopen want zaterdag moet DJ naar zwemles vandaag dat wij hebben voor op zondag hebben gekozen. Wij zijn erg benieuwd naar.

    Wearing : Tshirt & Vest & Sokjes – zeeman | Jeans – Shoeby | Koptelefoon : Kruidvat | Music mp3 : Packard bel (oude ding)

    12maart2015DJOOTD1aaaa
    Read more

    Share

    Djess`s outfit : Jeans te kort geworden

    DJ`s kleren die te klein wordt, gaat sommige naar zijn nichtje of wij brengen naar Kringloop toe. Toen nog geen nieuw maat 116 hebben, liggen de oude maat 110 nog in zijn kast. Ik ruim nog niet zijn klerenkast op omdat ik van plan ben om deze jeans in kort te maken voor in de zomer maar DJ heeft deze zelf gepakt en graag droegen. OK dan toch zag nog steeds stoer uit.

    Wearing : Jeans – Name it | Tshirt – H&M
    Jeans - Shoeby Tshirt - H&M Read more

    Share

    INFACT wear organic cotton

    Infact wear is een fashion webshop voor dames en heren. Ze maken duurzame kleding van biologisch katoen. Ze verkopen o.a. Longsleeve, Vest, hoodie, jurkje, basic top en meer. Ik mocht een kleding uitzoeken en ik heb voor Grijze Hoodie gekozen. Met opzet heb ik groot maat (M) gekozen want ik wil graag lekker ruimte. En de kleding heb ik al gedragen toen wij naar Ikea gingen en mijn man heeft foto`s gemaakt – dank je wel.

    INFACT Read more

    Share

    Djess`s outfit : waiting

    DJ draag de laatste tijd veel blouzen daarom heb ik al een paar voor hem gekocht. En DJ pakt zelf uit zijn kast welke kleren ga DJ dragen. En als DJ niet gaat dragen, pak DJ vaak kort mouwen maar ik vind het te koud nog. Tijdens schooltijd te wachten maken wij fotoshot. Op school doe DJ heel goed. Hij heeft een klasgenoot die altijd samen spelen K. Thuis vertel hij wat op school heeft gedaan. Zo leuk om te luisteren naar zijn ervaring/verhaaltje van school. En wat doen wij als op schooltijd te wachten? Fotoshot natuurlijk

    Wearing : Jeasn & Blouse – zara | sokjes & singlet – zeeman
    Untitled Read more

    Share

    Djess`s outfit : reflection

    Brrrrr…nog koud! Het weer is nog steeds koud maar toen wij naar Dj`s school liepen, was het droog. En toen regende…regende en liep van de middag hagelsslag …bleh…gelukkig scheen daarna de zon maar wel nog steeds koud en overal veel plassen. DJ dacht dat ijs was en dan liep DJ over de plassen en ..gewoon water he… Ja…die zag je toch DJ!

    Wearing : Jas – zara | Shoes – Lidl | Handschoenen – Hema | Jeans – Wibra

    DJ Read more

    Share

    Djess`s outfit : today back to school

    Na tien dagen voorjaarsvakantie te hebben, vanmorgen ging DJ weer naar school. Hij heeft zin in en zelf de kleren uit zijn kast gepakt. Hij pakte shirt met kort mouwen en ik vond het koud eruitzien dus nog een kleertje aan…een blouse van zara.

    Wearing : blouse & jeans – Zara | shirt – Thailand | socks – zeeman | bag – C&A | handschonen – Hema
    DJ`s outfit Read more

    Share

    Djess`s outfit : De beer

    Op Weeklt Snapshot #3 liet ik jullie zien dat ik het pakketje ontvangen en een bear zit er in het pakketje. De beer van vrindenloterij. Dj droeg zachte broek die ik de print zelf gestempeld. Leuk he!

    Vandaag ga ik DJ naar zijn zwemles brengen want zijn pap helpt zijn broer met verhuizen. Hopen maar dat het weer droog is en de wind rustig dan kan ik met de fiets. Gisteren had DJ zin in om naar zijn vakantiebesteming te gaan. Naar Ikea… nou ja..als maar kind happy he! wij gaan ervoor toch. Ik heb filmpje gemaakt maar helaas mijn laptop in schijf C is vol dus ik kan de alle filmpje niet bijwerken ๐Ÿ™ Er komt wel vanmiddag wat foto`s ๐Ÿ˜‰ en ook shop artikel komt er ook. Irritant dat mijn laptop vol is dan kan ik ook niet foto`s verkleinen. Gelukkig kan ik nog met Photoschape de foto`s verkleinen. Mandaag is weer schooldag. Dus…voorjaarsvakantie is vroobij en mijn plan om huis op te ruimen, is helaas neit gelukt in de vakantiedagen. En het weer was helaas ook niet zo leuk…somber en nat weertje…bleh!

    Wearing : Allemaal van zeeman behalve de beer
    21feb2015DJOOTD1aaa Read more

    Share

    Djess`s outfit : Plons

    Regen..regen…bleh…ik ben wel best zat. Omdat gisteren pap Arjo zijn broodjes vergeten was, liepen wij om de broodjes aan hem te geven (niet tot zijn werk) middel tussen onze huis en zijn werk, bij de wielschommel. DJ vind het lekker zacht broek van zeeman die ik de print zelf gestempeld. Leuk geworden toch! Zijn pa ook nu zacht broek dragen in de avond en ik ook. Heerlijk..voel toch relaaaaaax man! Maar als ik naar buiten toch ik ander broek dragen hoewel soms heb geen zin in maar vind niet zo prettig om soort broek dragen als naar buiten/winkel(s)/Supermarkten gaan.

    Wearing : Broek – Zeeman | Snowboot – Lidl | Jas – Name it
    Untitled Read more

    Share