Follow:
Browsing Tag:

Fashion – Mode – Outfit

    Djess`s outfit : Speeltuin & voorjaarsvakantie

    Het was prachtig dag op woensdag en school was maar half dag dus wij genoten van de zon in de speeltuin hier in de buurt, nou ja…genoten…DJ was bezig aan het spellen. En het was kans met dit prachtig weer om mijn nieuw lens Yongnuo 50mm uit te testen (er komt het artikel over). Ik was niet van plan om naar Bieshof te gaan maar DJ wilde naar Blokker gaan en ik had geen zin om argument met hem. Hoewel ik niet lekker voelde, liepen wij dus richting blokker. Dan maar gelijk even naar AH. Thuis was DJ bekaf! Maar wij hebben heerlijk van de zon genieten. Gisteren juff R jarig en kinderen kregen cadeautje mee naar huis. Vandaag is laatste dag want vanaf morgen is voorjaarsvakantie. Wij hebben geen planning om weg te gaan. Zie wel als er mooi weertje, misschien naar strand ofzo of IKEA zei DJ al een paar dagen. Dat is toch soort vakantie bestemming hi..hi… en Action winkel natuurlijk he papa.. Vanmiddag gaan de kinderen carnaval kleedjes aan en DJ gaat ook zijn brandweerman dragen. Ik ben benieuwd…!

    Wearing : Shoes – Van Haren | Handschoenen – Bigbazar | Jas & Jeans en Bag – C&A
    Untitled Read more

    Share

    Djess`s outfit : Hi

    Maandag ging DJ weer naar school na 3 nachten warm is geweest. Nu heeft hij kriebelhoest en hopelijk gaat die snel weg. En dan begint mijn man niet lekker voelen en ik ook. Nee…he…niet meer griep, kriebelhoest etc. Wij hebben al gehad. Zelfgemaakte print van DJ`s hand πŸ˜‰ Hi en high vijf

    Wearing : tshirt – Zeeman | Broek – Hema
    Hi
    Read more

    Share

    Djess`s outfit : Love on the wall

    Toen wij terug naar huis gingen, zag DJ op de muur letter van LOVE. DJ wijze met zijn vinger naar de letter en zei L O V E op onze muur mama (schuur muur). Dat komt goed uit om voor mij site πŸ˜‰ Op die dag was DJ maar half dag op school want het was woensdag en DJ zag echt er moe uit. Hopen maar dat DJ niet weer ziek wordt πŸ™

    Happy Valentine day everyone!

    Wearing : Jeans – Wibra | Jas – name it | Shoes – van Haren | Bag – C&A
    DJ Read more

    Share

    A lot of love

    Ik zou graag regelmatig outfit foto`s plaatsen. Probleem is, heb ik iemand mij foto`s maken. Met remote controle kost toch veel gedoe hoewel is het wel handig. Morgen Valentijn dag. Wat gaan jullie doen?

    Happy Valentine dag morgen!
    Wearing : Dress – H&M – artikel | Legging – Action | Vest – Mango

    Happy Valentine day Read more

    Share

    Djess`s outfit : wit plastic tas

    Er is altijd plastic tas in mij tas. Je weet maar nog nooit dat ik onverwacht naar de winkel moet. De tas die in de tas zit soms die ik van de kleding winkel heb gekregen. Dus soms Hema, H&M, C&A en toen die dag was de wit plastic tas in mij tas. Plastic tas is handig want je kunt hem in klein opgebouwd worden. Neem je ook altijd extra tas in je tas mee?

    Wearing : Jas – Zara | Shoes – van Haren | Jeans – Wibra | Muts – Hema
    Dj`s outfit Read more

    Share

    Bye..bye.. old and welcome new one

    Dj groeit..groeit en tijd dus voor nieuw maat. Kleding, onderbroek en ook schoenen. Fijn dat DJ nu twee paar schoenen heeft en ook een paar nieuw groot maat kleren. So zei Bye…bye to old schoenen en welkom nieuws schoenen πŸ˜‰

    Bye bye and welcome
    Read more

    Share

    Share your story with Jewels

    Het leven is het verhaaltje. En elke story is bijzonder en meestal in de vorm van woorden maar Alexander Jacob jewels verteld je verhaaltje in unieke sieraden. Heel leuke concept om je story van je leven in de vorm van sieraden/bedeltjes te delen/bewaren/vertellen. Heel leuk! Ik mocht de sieraden uitzoeken en ik heb hem al een tijdje en i like it.

    Alexander Jacobs Jewels Read more

    Share

    Favoriete #1

    In afgelopen maand January heb ik aantal items als mij favoriete en vandaag ga ik aan jullie laten zien.

    Untitled
    Read more

    Share

    Djess`s outfit : Handschoenen

    Om 11 uur gaat DJ naar zwemles en deze keer zonder ouders. Spannend en ik ben erg beniuwd naar. Succes mijn lieve mannetje. Mijn lieve man brengt DJ naar zwemles dan kan ik thuis wat dingen doen. Product fotos maken voor site, was draaien en hier daar wat te doen.

    Wearing : Broek – kiabi.nl | Jas – Gaastra | Shoes – zara.com | Muts – Action | Sjaal –
    Hema | Handschoenen – zeeman

    Untitled Read more

    Share

    Fred de la bretoniere overgenomen

    Fred de la Bretoniere is de grote naam achter de Shabbies laarzen. De Laarzen waren de eerste producten waar hij de markt in Nederland mee veroverde en nu meer dan 12 winkels in Nederland heeft en zijn producten worden ook nog verkocht in andere mode winkels. Naast de laarzen zijn er ook bijpassende producten bij gekomen van hetzelfde kwaliteit leer als de laarzen. Hierbij kun je denken aan de bijpassende Shabbies tassen en portemonnees. Deze zijn goed te combineren met de laarzen, want deze zijn allemaal in dezelfde kleuren te verkrijgen. Zo kun je je gehele outfit compleet maken.
     photo 2015Shabbies1a_zps4d2e4ff0.jpg
    Read more

    Share

    Djess`s outfit : shirt cars printed

    Vandaag is nichtje L vier jaar geworden. Wat tijd gaat snel. Ik wist nog toen ze nog maar 3-4 maanden bij mij voor eerste keer voor haar oppassend. DJ was toen ook nog klein. Het was leuk om samen te groeien. Soms werd DJ jaloers op haar en ze mocht niet zijn speelgoed spelen maar hoe ze ouder geworden, worden ze beide zo lief. Wel af en toe iets niet leuk (net als broers zusjes) maar daarna weer samen spelen. L mis DJ en DJ mis haar ook en als ze er iets leuks wat, denken ze aan. L zei ohh dit is voor DJ en DJ ook zo. Hopelijk blijven ze goed bevriend tot ze oud worden. DJ droeg vandaag nieuw kleren die hij zelf uitgekozen – artikel. Het regende en hard waaien dus wij lopen gewoon. Ik kan niet goed fietsen als de de wind te hard waaien. Fijn dat geen klaag van DJ en lopen is ook gezond. Oja…DJ heeft birthday liedje voor L gezongen en ik met appie gestuurd.

    Hiep hiep Hoera. Gefeliciteerd lieve L

    Wearing : Broek – Hema | Shirt – H&M | Socks – zeeman
    Untitled
    Read more

    Share

    Djess`s outfit : Pantomime

    Gisteren middag wilde DJ nieuw schoenen dragen (artikel shoplog). Op school keek ik stiekem en DJ klets met zijn klasgenoten. Ook uit de raam keek ik weer en DJ pakte een boekje en bladeren. Leuk om te zien. Terug naar huis maakte ik outfit foto`s maar DJ heeft eigen style op die dag. Eigenlijk wilde ik even seriues maar ik liet hem zijn ideeen maar gewoon. Tijdens fotoshoot bedacht me dan voor titel ha..ha… Pantomime style πŸ˜‰ deze keer.

    Wearing : Jeans, Shoes en Jas – Zara
    Untitled Read more

    Share

    Djess`s outfit : Soft ikea ball

    Ball binnen huis gooien mag helemaal niet, rollen mag het wel. Met zachte ball spellen binnen is nog probleem als maar niet ver weg gooien, alleen rollen he mama zei DJ. Ja DJ weet het wel, anders spullen kapot als ball gooien. Buiten mag het wel met hand of met voeten schoppen. Wij doen dit soms samen met mij of met pa. De ball hebben wij bij Ikea gekocht. Misschien weten jullie dat DJ ooit op foto met vol baal in de bak bij Ikea. Ik denk toen DJ ongeveer 1 jaar was. Op de boek stond is trouwens DJ idee. Een van DJ`s favourite boeken – artikel

    Wearing : Broek & Socks – Zeeman | pyamma – Hema | Ball – Ikea

    Untitled Read more

    Share

    Video : Unboxing shoplog zara (sale) + outfit

    Als er pakketje(s) binnenkrijgen, zeg DJ altijd “Weer voor mama” Geen pakketje voor papa en ik (DJ). Gisteren kwam het pakketje en ik wist dat het pakketje voor DJ is. Een paar dagen terug heb ik een paar kleren (sale) op zara webshop bestel. Ja… DJ heeft nieuw maat nodig en als ik kocht in de winkel altijd verkeerde maat (maat 122 is nog te groot voor hem). Eigenlijk moet maat 116. DJ wist van niks natuurlijk dat ik een paar kleren besteld. Yeahhh eindelijk was er pakketje voor mij euhmmmmm voor DJ πŸ˜‰ Dj wilde natuurlijk gelijk openen.Ik ben voor hem. DJ pakte snel de schaar en probeerde te openen maar de schaar is bot dus ik helpte hem. Kijk dan hoe blij zijn gezicht. Ik laat altijd Dj het pakketje(s) openen als er pakketje(s) voor mij. DJ vindt het helemaal leuk.
    En die nieuw jas DJ graag gelijk dragen. Wij hebben filmpje en foto`s unboxing gemaakt. En ook foto`s actie tijdens de box openen πŸ˜‰ Kijk mee!

    [note]Om 11 uur gaat DJ zwemles voor eerste keer. Spannend![/note]

    Wearing : Blouse en Broek – Hema | Sokjes – zeeman
    DJ
    Read more

    Share

    Djess`s outfit : di toko-toko

    toko-toko (in de winkels) Op woensdag waren wij naar het centrum geweest met de bedoeling om zwembroek voor DJ te kopen – artikel. Toen bedacht me om gelijk outfit foto`s in de winkels te maken. Ik vind het leuk en graag weer maken πŸ˜‰ Alleen soms werkte het niet mee die DJ. Ja…door verveel, honger of vermoeiend dat kan het altijd gebeuren he. En wij hebben niet naar alle winkels rondgesnuffels en of alleen voor foto`s maken. Wel heb ik een paar foto`s gemaakt die ik vandaag graag hier posten.

    Wearing : Jas & Rugzak – C&A | Broek – kiabi.nl | blouse & Shoes – zara
    Untitled Read more

    Share

    Royal Chicks winter jas

    Het was tijd om nieuw winter jas te kopen. Sommige winter jas-sen die in de kast hangen vind ik te kort of te krap worden. Surfer op webshop vond ik nog niet en bovendien de prijzen nog duur maar nu is sale tijd en graag wil ik een winterjas en truien scoren. Vorige jaar (klinkt lang geleden) in december waren wij de stad in. Daar pakte ik een afgeprijze jas €35 maar de jas te glijmen vind ik dus ik rond..rond gesnuffeld toen viel ik mijn ogen in een label €19. Het was waar of niet €19 maar en mijn maat ook. Ik pakte hem snel en paste en Yes fluisterde ik..ik heb hem. De prijs was ook aantrekkelijk dan zocht ik verder naar trui want ik kan niet egen de koud en ik heb een paar nieuw hebben en nu sale tijd dus waarom niet. Eigenlijk was ik niet van plan om trui te kopen – Artikel sale. Eindelijk heb ik nieuw winter jas die ik zo graag hebben met capuchon maar deze niet los kan (dat geeft niet), een paar zakjes..handig! Mij geduld was goed waard want ik kocht hem bij The Sting in de sale en voor maar 19 euro…yeaaaaah Ik draag hem eingelijk als het weer regenen maar ik draag hem nu elke dag.

    Royal Chick Read more

    Share

    Djess`s outfit : no matching

    Tweede dag naar school. Het ging goed. Heeft Dj zin in naar schoo? Hmmm als ik vraag dat kreeg antwoord…nee πŸ˜‰ maar het moet wel he naar school dus…! Geen gezeur hoor van hem. Als DJ naar school gaat, lopen wij lekker richting school zonder klachten. Fijn toch! En natuurlijk vragen wij hem wat hij op school heeft gedaan dan krijg antwoorden. Het weer was lekker droog..gelukkig, alleen brrrr koud.


    Wearing : Jeans – Wibra | Blouse – Hema | Shoes – Zara | sokjes & hanschonen – zeeman | Jas – Name it |

    Untitled Read more

    Share

    Djess`s outfit : Skippybal

    Vier january al! wat tijd vliegt snel he! Bij ons voor nieuw en na nieuw jaar gewoon rustig aan want mijn man voelt zicht niet lekker. Hij heeft maagzuur en al naar de dokter geweest. Hoop dat de tablet goed helpt. Vandag is de laatste dag Kerstvakantie. Dat betekent dus morgen 5 january begint eerste schooldag in 2015 en ook zijn nichtje voor eerste keer naar groep 1. Spannend voor haar en ons allemaal ook. Succes L. Dj heeft wel zin in om weer naar school te gaan. Niet gezegd maar merkt het wel dat Dj is klaar voor schooldagen. Gisteren hebben DJ en zijn nichtje lekker saampje gespeld. Vandaag gaan wij rustig aan doen en geniet nog van vrij dag.

    Happy sunday allemaal

    Wearing : Alles van zeeman behalve Skippybal – Kruidvat
    Untitled Read more

    Share

    Djess`s outfit : Snowpop

    Ik hou niet van koud weertje maar als er sneeuw, bewonder ik het. Het blijft zo bijzonder voor mij want vroeger toen ik nog in mijn land woonde, dacht ik “oei…lekker sneeuw…heerlijk afgekoeld en ik kan gelijk de ijs maken of de sneeuw gelijk hap. Mijn moeder deed het wel toen vorige jaar hier was, was er hagels slag. Behalve bijzonder en bewonder, wil ik altijd foto`s maken als er sneeuw πŸ˜€ Dj vindt het ook leuk en gisteren samen sneeuw pop maken voor eerste keer πŸ˜€ Helaas de filmpje niet gerecord maar gelukkig heb ik foto`s met de sneeuw pop.

    Maken jullie ook sneeuw pop of wandelling?

    Wearing : Broek/shirt – zeeman | Muts – Action | Jas/vest – C&A | Laarzen – Lidl | Handschoenen – van Opa |
    Untitled Read more

    Share