Follow:
Browsing Tag:

Fashion – Mode – Outfit

    Djess`s outfit : Hujan

    Hujan terus! Ik vind het niet erg af en toe regenen maar toch zat als iedere dag regenen. Gelukkig hebben wij paraplu dat is toch handig ding en ook jas met Capuchon. De laatste zoek in nog en liever de lengthe langs onder de kontje. Vooral nu veel regenen is die jas nodig als ik DJ heen en weer op school halen en ook als boodschappen doen ofzo. Met de fiets in de regen en met paraplu dat durf ik niet. Ik kan fietsen maar de hele toch met een hand fietsen en DJ achter zit..Nee… beter ik ga lopen en gelukkig ligt de school niet zo ver weg van ons huis. Ik zoek nog steeds die jas en hopelijk met sale actie kan ik hem vinden πŸ˜€ . Ik zoek niet alleen voor mezelf maar ook voor DJ dus tijd om eerst via webshop online rondsnuffelen.

    Wearing : Jeans – via kiabi.nl | Jas – name it | Paraplu – giftsmore.nl | Handschoenen – Hema | Shoes – Zara
    Untitled
    Read more

    Share

    Djess`s outfit : Matching

    Gisterenavond voelde DJ zicht niet lekker maar gelukkig is hij stuk beter. Eerste dag Kerstvakantie is voorbij en morgen is de laatste dag zijn nichtje bij ons samen spelen. Want ze gaat volgend jaar naar groep 1. Spannend hoor! Maar wij kunnen nog haar natuurlijk zien tijdens gelegenheid, in het weekend ofzo of in de vakantiedagen. Het wordt echt niet prettig weer en dus wij kunnen even wat leuks foto`s buiten maken maar ik heb nog een paar zoals deze foto`s die graag showen. Een paar jaar terug heeft DJ al handschoenen en toen wij bij Hema was, zagen wij dat er dezelfde print hanger. Wij hebben ze gekocht een setje muts en sjaal, alleen toen droeg DJ de sjaal niet want toen die dag neit zo winderig πŸ˜‰


    Wearing : Muts, handschoenen – Hema | Jas – Name it | Jeans – Hema | Shoes – Zara

    Untitled Read more

    Share

    Djess`s outfit : Unicorn

    Eergisteren zeiden wij dat morgen maar half dag op school daarna na weekend DJ heeft vakantie. Maar DJ zei…Nee…morgen twee keer dan een keer (gisteren dus). Ik vroeg DJ om naar juff te vragen of vandaag (gisteren twee keer of een keertje). Toen ik DJ ophaalde, vroeg ik hem of straks na lunch terug naar school. DJ zei …Nee vandaag maar een keertje, mama heeft gelijk. Ja… nu geloof je he! Vandaag gaan wij misschien naar Ikea of naar het centrum. Oei..dat is lang geleden ga ik niet meer naar school sinds DJ op groep1 zit. Soms mis ik het wel, soms niet. Toch wel lijkt mij leuk om even langs de winkels πŸ˜‰ Lastig he als je niet zelf kunt rijden. Als met de bus heb ik geen idee of de kid van vier jaar kaart moet kopen of nog gratis. Ik moet uitzoeken/googleen. Deze verjaardaghoedje kreeg DJ samen met DJ`s crea bea op verjaardagfeest van zijn klasgenoten. Maar ik laat alleen de hoedje πŸ˜‰

    Fijne zaterdag allemaal! – vanmiddag komt het artikel van adventskalender dag 20

    Wearing : tshirt/sokjes – Zeeman | Jeans – Hema
    Untitled Read more

    Share

    Gewonnen – Wolz Slingbag

    Een tijdje geleden deed ik met winactie op facebook en ik heb gewonnen. Een handgemaakte tas van Wolz handmade. Vandaag heb ik de tas ontvangen. De kleur van de tas heb ik voor oceergeel gekozen. Er zijn 26 beschikbare kleuren. De tas is klein afmetingen van de Wolz Slingbag ongeveer 23 x 18 x 5 cm (breedte x hoogte x dikte). Met dicht knopje en er zijn een klein vakje in de tas. De hengsel is van een leren riem en best lang zodat je de Slingbag op twee manieren kunt dragen – als schoudertas of als cross-body model. De tassen op woldzhandmade zijn allemaal met de hand gemaakt. Woow…knap he! Deze slingbag kost €69 als je de prijs wilt weten.

    Untitled Read more

    Share

    DJ`s shoes stash

    Kinderen groeien zo snel. Ik koop meestal iets grootte maat. Al een tijdje wil ik DJ shoes laten zien maar er zijn een paar die al versleten en niet meer past, toch show ik ze πŸ˜€ Trouwens heeft deze foto`s Dj gemaakt met hulp statief, stuk makkelijkker voor DJ. DJ klik de camera en ik zijn schoentjes vasthouden.

    Vergeet niet om Deb`s site te bezoeken voor dag 9 adventskalender nagellak

    Dj`s shoes Read more

    Share

    Djess`s outfit : Water

    Goede middag! Water drinken is gezond. Gelukkig drink Dj meer water. Vandaag komt Sint op Dj`s school. Als het weer droog is, kunnen wij buiten maar als regen dan binnen. Hopen maar dan vandaag droog is

    Wearing : Jas – Name it | Broek – via kiabi.nl | shoes – zara | handschoenen & blouse – Hema
    Untitled Read more

    Share

    Nieuw in : Blazer neon koraal – missetam.nl

    Untitled
    Een tijdje terug ben ik benaderd door de webshop van Miss Etam om een artikel te schrijven. Natuurlijk wil ik graag want ik hou van online shoppen. Het voordeel van online webshop kan je 24 uur per dag online winkelen en dat is ook zo op de webshop van Miss Etam. Zoek je damesmode in de maten 36 t/m 46, grote maten dameskleding in de maten 44 t/m 56, korte maten voor vrouwen met een lengte tussen 157 cm en 164 cm. En damesmode voor de langere vrouw vanaf 178 cm kan je terecht op de webshop van Missetam.nl
    Read more

    Share

    Djess : red & blue jeans

    Handig zo die afstandbediening want Djess kan ook heel goed, alleen moet nog leren tegelijk poseren. Maar tot nu goed aardig toch poseren en tegelijk afstandbediening drukken.

    Vanmiddag gaan Djess naar peuterzaal en ik denk dat Djess zin in hebt want Djess is verliefd op een meisje. Zo grappig om te zien toen Djess op de foto een meisje wijze en verlegen naar mij toe en met glimlacht erbij en de ogen keek naar papa …hi…hi…Djess is verliefd….Djess is verliefd…..

    Wearing : Rompies : Hema | tshirt : Cadeautje | Broek : 2de hand | Sokjes : Zeeman | afstandbediening : ebay
    maart 2013
    Read more

    Share

    Nieuw haar! bye–bye…puntjes

    Ik was twijfel om mij haar een klein beetje te knippen maar op maandag liet ik toch mij haar knippen. Alleen de puntjes dan en een beetje kort maken op de zijkant. Niks veel eigenlijk maar toch zie ik iets anders dat zei ik zelf ha…ha… hieronder net geknipt en een beetje volume geven. Eerlijk ben ik niet zo van volume haar want mij haar word zelf volume :bleh: Toch ben ik blij met iets kort haar πŸ˜‰

    Trouwens laat ik Djess`s haar iets lang groeien πŸ˜‰ vandaar only me die geknipt worden.
    Untitled
    Net geknipt Read more

    Share

    Webshop : onlinearmbanden.nl


    Als je van sieraden en webshop houd. Ik heb leuke webshop voor jullie “onlinearmbanden.nl”. De naam van webshop is duidelijk he..ja ze verkopen armbandjes in veel verschillende modellen Γ¨n prijzen. Hieronder laat ik een paar zien.

    Ze hebben een handige pagina met tips voor het onderhoud. Daar kan je handige tip lezen.
    Read more

    Share

    Djess`s outfit 08.05.11

    Vanmorgen heeft Djess samen met pa lekker ff buiten gewandeld. Dan na middagdutje gingen wij samen naar oma en opa toe. Bij oma en opa heb ik foto`s van Djess gemaakt. Lekker zomer outfit : Rompie en broekje HEMA, Zomersandaal : VAN HAREN

    Canon EOS 500D, Sigma 70-300 APO DG Macro


    Read more

    Share

    Outfit of the day

    Tijd om fashion vandaag. Ik heb lang over Fashion niet gepost. Eigenlijk deze fashion heb Ik gemaakt in may 2008 toen wij Maastricht waren maar Ik vind zelf leuk om vandaag te posten.

    Helaas de tas kon niet zien.

    Ik hoop dat jullie leuk vinden ?!

    Liefs,
    dhinivh

    Share