
Vrolijke pastel dots nail art! Ik zag deze op flow tijdschirft en ik vind het leuk en de kleuren zijn ook zo pretty, alleen op mij nagels gebruik ik groene pastel kleur i.p.v. blauw pastel. Ik heb niet goed gezien dus maar achhh ik vind het niet zo erg, het hoeft niet toch precies te zijn. En de kleuren zijn allemaal goed bij elkaar passen, vind ik dan.

Wakker worden en keek naar buiten, lagen er ijsje. Djess en ik gingen even buiten, gewoon in de de tuin. Hoewel Djess nog niet 100% fit is, heeft er wel toch zin in om alle ijsje af te breken. Dan ik even bezig met mij derde ogen. Mijn DSLR 600D + 40mm + Close up filter+10. Vandaag show ik aantal foto`s die ik gisteren heb gemaakt. Nier spectaculair maar toch graag show ik ze aan jullie

Vorig jaar ontving ik een paar snoepjes zakjes o.a. snoepjes YumEarth en Hey Yum. En vandaag blog ik hieronder over Hey Yum biologische zachte snoepjes. Benieuwd? Lees gauw verder

Hoi…hoi..de tweede dag alweer van het nieuw jaar en ik ga verder met Mani monday die je de nail art iedere maandag kan bewonderen 😉 Ik gebruik nagellak Caption die je al de swatches zien, zo niet? zie je hier. Voor deze simpele nail art heb ik twee Caption nagellak uit double take collectie gebruik.

Dit bedoel ik wat ik over schreef dat ik geen planning om vandaag blogpost te verschijnen (weekly snapshot komt het straks online) maar mijn hand kriebel en ik heb sterretjes bij Lidl gekocht bij nog niet gebruik dus wij hebben vanmorgen gedaan. En ik heb foto`s gemaakt. Ik vind het dus zonder om niet te laten zien. Dit is dus eerste artikel van dit jaar 😉




