Follow:
Search results for:

photos

    VIDEOBLOG : Keukenhof 2004

    Alle 1ste naar Keukenhof geweest was in 2004 met alle 1ste digitale camera in onze handen Olympus (Ik heb geen idee welke serie..old thing). De foto`s heb eerst in Photoshop bewerkt.

    Veel kijkplezier..en bedankt voor kijken.

    Wat vind je van soort filmpje?
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UMCThuZhrv4[/youtube]

    Share

    Djess & Boaz in Animation

    Sinds ik in photoshop kan animation. Elke keer probeer ik een paar foto`s gemaakt dan in animatie gedaan. Ik vind het toch best leuk πŸ˜€ Vandaar is deze blogpost want ik wil toch aan jullie showen.
    Toen op Eva`s verjaardag was, was daar er trampoline en Djess heeft gespringen met hulp van mij en ook papa. En toen Djess samen met Boaz op trampoline…Djess deed zoals hieronder.
    Djessvh,DJvh

    Share

    2011 P365 : week 28

    Tot nu toe kan ik nog volhouden met Project 365 maar dan ik maak nu eenvoudige college foto`s. Niet meer in scrap dan vind te veel werk. En verder hebben wij soms niet zo bijzondere dingen gedaan/gemaakt dus er is wel een dagje gaatje (niet bijzonder) en de meeste is eigenlijk meer van Djess πŸ˜€ Ja… ik ben gek op Djess. hmmmmmmmmmmmm heerlijk om hem te knuffelen en zoenen. :muah:
    Read more

    Share

    Shoplog : Action, V&D, Prenatal en Name it

    In de twitter heb ik gevraagd wat zou ik doen om shoplog te updaten. Er antwoord dat in filmpje. Eigenlijk heb ik gemaakt maar toch niet zo bijzonder dus doe maar niet πŸ˜€ maar ik hoorde heel schattige Djess`s stem in achtergrond. Ik probeer eigenlijk Djess`s stem te opslaan (voordat Djess kan praten..uuuh…daaa…eh..! πŸ˜€ ) maar het lukte niet πŸ™

    De titel klinkt wel dat ik flink geshopt πŸ˜€ maar nee hoor. Ik heb niet zo veel gekocht. Een paar dingetjes bij Action dan bij V&D, Name it en Prenatal kleertjes voor Djess gekocht. Lekker Turkse pizza gegeten en Djess sliet lekker in de buggy :slaap: Benieuwd naar aankopen….
    Read more

    Share

    Animation : Djess Tepuk Tangan

    Ik heb deze animation in Photoshop gemaakt. Ik probeerde dit en voor amateur is toch het best goed gelukt πŸ˜€ Ik maak animation meestal in Jasc Animation programma.

    Djess is trots op hemzelf en handjes klappen :clap: yay… ik heb gelukt met opstapelen. En ik wil natuurlijk op foto`s zetten πŸ˜€ wat anders he! Dat werk mamarazie… πŸ˜€

    Vandaag is myn man vrij :clap: Lekker …lange weekend

    Tepuk Tangan = Handjes Klappen

    Share

    Getagged : Show your Screen!

    Deze tag Show your Screen! krijg ik van Fleur, Pauline en Rinah …bedankt meiden voor tag.

    Wat moet je doen?
    1. Je plaatst een printscreen van je bureaublad, ofwel het scherm waar je achtergrond en programma’s etc staan
    2. Je geeft een korte toelichting bij je achtergrond en de programma’s
    3. Je tagged een aantal mensen

    1. My bureaublad… is diavoorstelling…dus elke een paar minuutjes schijnt andere beelden…de beelden zijn foto`s die heb zelf gemaakt…natuurlijk Djess`s foto`s is my bureaublad πŸ˜€

    Read more

    Share

    Fotografie : Random foto`s (bewerkt)

    Op Layla site las/zag ik over bewerkte foto met present in Lightroom. Het is mooie foto geworden. Ik dacht dat plugin was maar nee. Die is anders niet plugin maar “Present”. Na een paar weken heb ik nieuw laptop en dus die Presents kan ik downloaden en goed gebruiken. Ik heb een paar present gedownload van PresentHeaven. Hieronder zijn een paar foto`s die heb met Present in lightoom bewerkt. Ik vind het leuk om te doen. Nu naar de fotos. Veel kijk plezier…
    Read more

    Share

    Djess 51 weeks

    Time voor Djess`s update….3x
    51 weeks is vandaag Djess geworden en dat betekent nog maar een weekje dan 1 jaaaaaaar!
    Gelukkig kan Djess nu wat aardig eten, hoewel af en toe lastig maar de meeste heeft Djess goed gedaan. En dat ben heel erg blij mee. Djess heeft geen vaste middagdutje tijd. Elek dag anders…soms 1 maar middagdutje en volgende keer 2 keer. Djess gaat graag naar buiten. Met nieuwsgierigheid naar nieuw dingen kijken. Zo leuk om te zien.
    Read more

    Share

    Foto van de dag “Almost Spring”

    Vanmiddag hebben wij in Merwelanden heerlijk gewandeld. Het zon scheen en er waren best veel mensen daar wandelen. Heerlijk weer he! :sun:
    Deze foto bewerkt ik in Paint Shop Pro. Eigenlijk de tutorial is voor Photoshop πŸ˜€ maar resultaat best goed in my ogen

    Hebben jullie ook van heerlijk weer genieten?

    Share

    02.03.11 : Wist je dat?

    Korte informatie die msschien toch interresant om te weten πŸ˜€

    Wist je dat?
    Wij zijn bezig aan het zoeken nieuw laptop voor mij met leuke prijs. (duimen..!)
    dat er een moedervlek op my billen precies in het midden.
    ik vind het leuk photoshopen en wil graag meer leren. tips, tutorials zijn welkom
    ik mis echt my fam.
    graag op vakantie
    Heeeeeeeeeeel heeel …verschrikkelijk graag laat Djess in echt aan myn fam. zien/knuffelen.
    geen idee hoe Djess`s 1ste verjaardag ga vieren? :idee: Ideen, tips zijn welkom
    Nog geen idee wat voor kado ga ik kopen voor Djess πŸ™„
    Big glimlacht als pakketje/s binnen en dan uitpakken (wie niet he! )
    Geboortekaart voor Lenthe heb ik gemaakt
    Er komen nog andere winacties (Ik hou van winacties en graag winacties regelen dus sponsoren zijn echt welkom)
    Op dit moment zijn er 3 winactie in my site…Doen jullie mee hurraw! balm, een geweldig eye helper van Lime Crime en ecoco Cosmetics Glove

    Hoop dat jullie leuk vinden met my wist je dat van vandaag.

    Fijne dag allemaal!

    Share

    Fotografie : Random bewerkte foto`s

    Eigenlijk wil ik al lang met photoshop knutselen maar geen idee hoe bovendien het oude versie 6.0. En heb leuke tutorial gevonden The coffeshopblog. Ik begrijp het helemaal nog niet over PS/PSE action. Ik heb wel een action geporgeerd te downloaden maar het werkt niet op photoshop 6.0. Dus…gewone tutorial. Hieronder een paar my bewerkte foto die heb haar tutorial gevolgd.
    Read more

    Share

    5.01.11 : Wist je dat?

    Dat is long long time ago artikel Wist je dat? Ja.. Ik heb soms korte artikels zoals die jullie niet wisten. En dus hier os … 1ste Wist je dat? in 2011 πŸ˜‰
    Read more

    Share

    I wish, I ….. (zo many….! )

    Soms plaats ik my wishlist op woensdag maar ook op andere dagen (als ik goed is πŸ˜€ ) maar vandaag is wat anders maar wel nog steed dezelfde over my wensen/dromen/fantaseren. Toch gratis he…dromen πŸ˜€ Er zijn sommige my dromen uitgekomen maar er zijn zo veel die zo graag uitkomen. Mogelijk of onmgelijk alleen God bepaalt. Als God wilt, onmogelijk wordt mogelijk. I know that….maar ik blijf maar dromen.

    Ik wish zo veel dingen maar ik ga een paar hier noemen. Gestreept is uitgekomen

    I wish……
    Gezond, gelukkig…!
    – Myn familie bij mij komen bezoeken
    – Eigen huis met veel genoeg kamers, voor en achtertuin
    – Eigen kledingkamer met beauty spullen hoek
    – Eigen knutsel kamer
    nieuw laptop
    Adobe Photoshop Element CS
    – Lensobjecten
    – Tablet Wacom
    – Nikon spiegelreflex
    – Digitale camera compact
    – Veel vakantie/reizen, shopping
    Reviewen, Swatches
    – Mooi keuken met komplette apparatten
    – kan auto rijden
    – Op aarde peace zijn
    – En heel veel mooi, leuke wensen…..
    – Kortom I wish my mooie wensen mochten uitkomen….in echt!

    Wat zijn jullie wensen? vertel maar in de comment

    Share

    Saturday snapshot 05.06.10

    Heerlijk zeg het weer :sun: en ook niet zo winderig :yes:
    Bij Ompa geweest vanmiddag…heerlijk samen geluncht en dan in de tuin van myn lieve schoonouders heerlijk van het weer genieten. En Dje$$ voor de eerste keer in rondje zwembadje gezwemmen gezeten met hulp van mama Dhini en ook papa Arjo want Dje$$ kan nog niet zitten. Stap voor stap he…eerst kruipen dan ….enzo… ….


    Heb bewerking gedaan met texture van shadowhouse creations en ook tutorial (half intructies want ik gebruik Paint Shop Pro niet Photoshop of Photoshop Elements.)


    Genieten jullie ook van heerlijk weer :sun: ?

    Share

    Ke Ikea

    Tadi pagi-pagi kita ke Ikea untuk beli commode (Dank u wel Pa, Ma :blowkiss: )
    Terus kita mampir ke Media mark untuk beli tas kamera untuk Canon EOS-ku (Trima kasih myn lieve man :blowkiss:)

    Oya..trus kita ke Prenatal..ada kortingen..asyiiiiik. Beli beberapa baju bayi :yes:

    Liefs!

    Share

    Foto van de dag 26.10.09

    Het is tijd weer om foto van de dag te plaatsen. Gisteren scheen :sun: de zon en dus wandelden wij lekker hier in de park bij ons in de buurt. Heb natuurlijk op foto`s maken :pict:

    Herfst

    Fijne maandag…liefs!

    Share