Follow:
Search results for:

photos

    Fotografie : Wit vandaag!

    Vroeg in de morgen zei mijn lieve man. Sneeuw lag buiten Dhini! Oja…wat leuk! Ik ging meteen kijken en ja hoor…wit allemaal! bij jullie ook?

    Eerst fietste ik naar peuterzaal Djess brengen dan even de sneeuw op foto`s vast te leggen. Kans…straks gesmolten! En ja hoor…het werd gesmolten. Jammer! Toch kon ik gelukkig een paar op foto`s vast te leggen.

    Snow Read more

    Share

    Stad in (alone)

    Vandaag ga ik stad in maar dan in eentje. Djess gaat vanmiddag samen met pappa Arjo zwemmen. Dus ik kan rustig in eentje naar leuke dingen kijken…kijken en misschien kopen. Oja..planning ga ik laarzen/schoentjes voor Djess kopen want deze schoentjes worden nat als in de gras lopen. Dan worden Djess voeten nat, niet fijn voor koud weertje zoals nu. Ik hoop dat ik leuk kan vinden. En ook cadeautje voor mezelf want ik ben bijna jarig maar ik weet het niet wat ik wil voor mezelf want ik wil veel te veel ๐Ÿ˜‰ Lastig dus ha..ha…

    Untitled Read more

    Share

    21 oktober 2012 : Zondag

    Planning ….dat wij vandaag even gaan fietsen maar het ging niet door. Wel heeft mijn lieve man mijn fiets samen met zijn assistent gecontroleerd en goed gemaakt en blijkbaar dat de wiel niet lek is, gelukkig maar. Volgens mijn lieve man omdat de dop niet goed dicht. Goed…in dit geval kan ik weer eigen fiets gebruiken.

    In de tuin zag ik rood kleine bladeren…he….vanwaar? oja….van de buur naast ons..door de wind de bladeren terecht in ons tuin. Ik vind het niet erg want ons gras wordt toch iets vrolijk door rode bladeren ๐Ÿ˜‰ En ik kan even wat foto`s maken ha..ha…

    Ik zag in de comment (Ja…ik lees met plezier de comment in mij site – dank jullie wel) over hoe ik de foto`s van gisteren bewerk. Hieronder bewerk ik ook op dezelfde zoals foto`s in vorige blogpost. Ik dacht dat niemand niet geรฏnteresseerd vandaar dat ik geen link zet. Van deze tutorial heb ik de foto bewerkt maar ik doe alleen twee dingen : verloop toewijzen en niveau.
    Untitled Read more

    Share

    Video tutorial : Use brush

    Voordat de trial voorbij is, heb ik nog een tutorial video maken. De tutorial hoe ik de foto met brush maken zoals foto in dit artikel
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5t37ZUbzTQk[/youtube] Read more

    Share

    Multiple Colors!

    Online tutorial photoshop vind ik het leuk om te zoeken maar de meeste zijn best nog te moeilijk voor mij. Ik zoek tutorial die niet zo moeilijk voor mij om probeer na te maken. En meestal anders geworden maar ik vind zelf best mooi resultaat. deze tutorial heb ik gevonden en ik probeerde na te maken. Wat vind je?

    Untitled Read more

    Share

    Loncat!

    Goede morgen! Al lang wil ik outline van de mensen of dingen op foto`s maken maar ik heb geen flauw idee hoe en toen ontdekt ik deze tutorial. Helaas heb ik maar twee foto`s van mezelf gevonden in actie springen.

    Untitled Read more

    Share

    Double exposure

    Hoi…! Another effect “Double exposure”. Al lang wil ik deze effect maken maar ik heb geen idee welke foto`s voor deze effect. Na heb ik naar mijn foto`s map gekeken, uiteindelijk heb ik deze foto`s gekozen. Niet zo woow foto`s vind ik.
    Tutorial voor deze effect op fotografille

    Double exposure Read more

    Share

    Watercolor effect

    Morning everyone! Ik zag deze effect en tutorial bij en ik vind het erg leuk effect. Ik volg de instructies op deze tutorial maar een paar keren/dagen heb ik geprobeerd…het werkte niet die tutorial bij mij ๐Ÿ™ Raar! Toch is het gelukt en ik wil nog een keer maken..het werkt niet meer. Het lukte gewoon niet dus ik zoek maar andere tutorial en ik heb via youtube gevonden deze en het is makkelijker dan de eerste tutorial want het werk goed. Hier zijn mijn resultaat De onderste heb ik via eerste tutorial gevolgd en de bovenste via video tutorial op youtube.

    Wat vind je?
    Untitled Read more

    Share

    Djess is mijn lekker ding

    Goede morgen, Ik mis mijn digitale spiegelreflex heel erg. Nu kan ik niet wat leuk foto`s maken. Het kan wel met Arjo camera maar toch ik mis mijn eigen camera.

    Arjo`s camera is best traag ๐Ÿ™ genoeg klagen over mijn camera. Nu wil ik genieten van de ramadan en mijn lekker ding junior Djess ๐Ÿ˜‰ Djess kan ook lekker ding zeggen. Tutorial van deze effect!

    Prettig dag allemaal!

    Mijn lekker ding

    Share

    In onze magische tuin

    Onze tuin is nog steeds kaal, wel nog fijner dat vorige tuin want Daan heeft de tegels neergelegd (er waren tegels en gras en tegels tussen) richting de schuur. En Arjo heeft de grond omdraaien en het moet nog een stuk verder doen. Verder hebben wij plan om onze tuin iets vrolijk te maken met bloemetjes bijvoorbeeld maar het moet nog veel te doen (nieuw grond voor planten/bloemen).

    Vandaag wil ik aan jullie showen wat ik de laatste dagen met mijn foto`s geknutseld. Deze tutorial heb ik van Evelien site. Wat ik moeilijk vind, de schaduw maken. Echt niet makkelijk dus ik hoop dat niet zo opvallend. En ik ben zelf niet erg tevreden met de schaduw en ik weet het niet hoe de perfecte schaduw maken, maklum ben ik amateur met bewerken foto`s en verder wil ik zo snel mogelijk showen ha..ha…

    Untitled Read more

    Share

    Aaaahhh!

    Op Something monumetal zag ik superleuk bewerking foto in shape. En ik ben verliefd op haar feather shape (ze maakt zelf). Ik wist het niet er shape in photoshop en ik wist het ook niet hoe ik ze kan gebruiken. Na gegoogled een een paar leuke shape vormen gedownload en via youtube tutorial hoe gebruik shape dan ik ging gisteren aan de slag, hoewel ik geen inspiratie heb. Nog een updaten want ik kan niet lang wachten om dit te showen ๐Ÿ˜‰ De foto van Djess heb ik in 2011 gemaakt. Djess was toen 10 maanden oud.

    Prettig avond allemaal!

    Untitled

    Share

    In a yellow flowers field

    Hoi..hoi…vandaag kan ik niet wachten om mij foto`s aan jullie te showen die ik vanmiddag heb gemaakt en Arjo heeft ook enkele gemaakt als ik op foto`s wilde ๐Ÿ˜‰ dus big thanks to mijn lieve man. Op vorige blogpost vertelde (Artikel) ik dat wij vanmiddag even gefietst. Het was best lang tocht hoor ๐Ÿ˜‰ maar ik word gewend met fietsen en Djess hoefde niet achter mij zitten..yay…!

    Even pauze in wantijspark en wat enkele foto`s gemaakt. Na appel, snack wokkels, een pakje chocomelk en wat drinken gingen wij verder fietsten. Ik wilde graag naar Biesbosch om daar ook wat foto`s te maken maar toch te ver en de avond etenstijd komt bijna dus bij de dijk zijn er heel veel leuke gele bloemetjes (boter bloemetjes – als het goed is). Ik vind het zo leuk om tussen die bloemetjes foto`s te maken en ik wil graag veel foto`s maken. En bovendien wil ik mijn Sigma 70-300 APO graag gebruiken. Laaaaang ligt hij gewoon in de kast…zonde toch! dure lens niet gebruik. Gelukkig is mijn lieve man geduld om mij te wachten. En eerlijk wil ik niet naar huis…ik wil gewoon door foto`s maken maar helaas moest het wel want wij moesten eten, douchen etc. Genoeg bla..bla… hier zijn de foto`s

    Yellow flowers Read more

    Share

    Zin in jurkje

    Helaas is het weer niet zo meer warm net als afgelopen dagen. Eigenlijk heb ik zin in om jurkje te dragen. Mijn plan van vandaag is…samen met Djess even in de winkels rondsnuffelen maar ik denk dat niet door ga want ik heb geen zin in om te gaan maar de ene kant wil ik graag naar centrum. Twijfelaar ben ik he! Dus nog geen idee eigenlijk..! of lekker cupcake bakken..dat kan ook nog! hmmmm denk ..denk..denk…nou kijk maar straks.

    Toch maar even over gisteren ga ik vertellen (even kwijt). Gisteren liet ik Djess op peuterzaal alleen. Ja… Ik kus Djess en dag zeggen maar Djess was bezig met autootjes. Toen thuis aan het bezig schoonmaken, rink de telefoon van juffvrouw dat Djess om half 11 mag ophalen want volgens haar is nog te lang voor Djess. Maar het ging goed, bedoel niet zo voortdurend huilen, alleen af en toe nog steeds mij roepen. Om half 11 fietste ik en haalde Djess op. Djess was buiten aan het spelen en toen hij mij zag, huilde Djess gelijk “mama…mama…” Wij gingen fietsen en ik gaf Djess lekker bakje peer en een pakje chocomelk. En zijn gezicht was weer stralend ๐Ÿ˜€

    En hoe was het bij jullie?
    Wearing :
    Jurkje – H&M | Armbandje : Notonthehighstreet
    Read more

    Share

    Aaaahhhh!

    Dear Bloggie, Sinds ik ziek is, kan ik niet P366 dit jaar op tijd updaten…helaas..helaas! Ik loop echt achter nu …veel te ver weg..i think! Het zit nu in week 8. Er zijn wel aantal foto`s van maar ik heb geen tijd om ze in kleine formaat te veranderen. Niet zo veel foto`s eigenlijk maar toch kost tijd. Ik heb geen idee of ik ga door met P366. Aaaaahhhh…jammer is dat!

    En vorige jaar heb ik op mezelf belooft dat onze vakantie foto`s zou plaatsen en tot nu toe ook niet gedaan. Aaaahhhh! Ik weet het niet of ik ga nog updaten. Verder wil ik je vertellen bloggie…dat ik alle comments heb gelezen, alleen sommige comments niet beantwoord ik. Ik doe meestal wel als het nodig is maar Aaaaaah heb ik niet gedaan. Hiervoor wil ik mijn bezoekers bedanken voor een reactie achter laten. Ik lees jullie comment met plezier. Dank jullie wel.

    Tags…ja..ik ben getagged door Nicole, Danica, Yak man en Deb. Alle tags heb ik nog niet in mij site plaatsen. So sorry meiden. Hopelijk kan ik tags van jullie een voor een updaten. Ik beloof niet maar ik doe my best ๐Ÿ˜‰

    Prettig avond bloggie en allemaal!
    Read more

    Share

    Mijn zonnetje in huis

    Goede morgen! Hopelijk is goed bij jullie. Helaas is mijn ventje Djess echt warm (gisteren nacht). Hopelijk voelt Djess zicht beter. Genoeg…niet meer ziek bij ons. Goed nu kunnen jullie naar photoshop experiment bewonderen ha..ha…Niet veel veranderen hoor, gewoon extra iets toevoegen. Ik ben niet geen professioneel in photoshop maar deze is het wel goed geslaagd, vind ik

    Prettig maandag allemaal! Ik ga nu lekker met mijn lieve Djess!

    you are my sunshine

    Share

    Djess multiplied!

    Al lang wil ik tweeling/drieling ban mij of Djess maken met hulp photoshop maar blijkbaar is het niet zo makkelijk. Ik heb wel geprobeerd zoals hier eerder al gepost (artikel). Foto van Djess die gisteren heb ik gemaakt voordat naar wijkcentrum ging. Het is niet zo profesiaonaal en ziet er niet perfect uit en ik zie het nu pas dat er iets mis of niet goed, maar ik wil toch aan jullie showen.

    Zien jullie wat er iets niet goed op de foto is? Tip, kritiek zijn welkom

    Share