
CD case! Ik heb ze aantal in een doos. Ze zijn leeg want de CD zelf in de koffer. Voordat Extern harddisk bestaat, maakte mijn man back-up van de foto`s of documenten van mij site in de CD. Dus ik heb er genoeg CD case liggen (nou opgeruimd in de doos). Maar ik wil ze gebruiken als frame foto`s.

Mirrorsunglasses zie ik vaak voorbijkomen op Instagram, bloggers. Ik denk dat Trend van dit jaar. Begin zomervakantie was het weer grijs, har waaien maar wel droog. Er was zijn nichtje dan konden ze lekker binnen en buiten samen spelen. Gezellig! De zomervakantie is al een weekje voorbij. Maar wij hebben genoeg zomervakantiedagen. Djess vermaakt het wel, lekker spelen binnen en buiten en ook tabben. Af en toe kom zijn nichtje samen spelen. Dat is ook hartstikke leuk.

Misschien is het leuk om een keertje hier te plaatsen wat en welke gadgets en programma heb ik gebruik voor mij blog. Vroeger gebruikte ik alle eerste digitale camera Canon Powershot A6200. Mijn lieveling compact camera en computer van mijn man. Een paar verder heb ik eigen laptop (mij favoriete laptop HP en inmiddels is de laptop bij mijn familie in Indonesië. Maar nu ga ik huidige spullen/gadgets stuk per stuk aan jullie laten zien
Een tijdje geleden heb ik mij Pull and bear bestelling binnen. Vandaag wil ik showen. Deze keer combineer ik deze top met kort broekje die van een paar jaar geleden bij H&M heb gekocht. De zijkant vind ik te hoog daardoor zie je mijn dikke boven beentjes. Maar ik vind hem leuk top. Ik heb hem in de sale besteld.
Wearing : Top – Pull and bear | Short – H&M | ketting – ikbensieraden.nl (Artikel) | Bracelet – Kralenhoekje.nl (Artikel) | Ring – zelfgemaakt

Vandaag laat ik jullie heel leuk actie genaamd SmartPrint. Deze ontwerpwedstrijd heeft door Smartphonehoesjes.nl gehouden. De deelnemers hun eigen oplage kunnen winnen. De drie beste ontwerpen krijgen hun eigen oplage in onze webshop en de uiteindelijke winnaar die de meeste likes heeft verzameld op zijn of haar ontwerp, wint een iPhone 6. De actie loopt deze hele maand.
Op Weeklt Snapshot #3 liet ik jullie zien dat ik het pakketje ontvangen en een bear zit er in het pakketje. De beer van vrindenloterij. Dj droeg zachte broek die ik de print zelf gestempeld. Leuk he!
Vandaag ga ik DJ naar zijn zwemles brengen want zijn pap helpt zijn broer met verhuizen. Hopen maar dat het weer droog is en de wind rustig dan kan ik met de fiets. Gisteren had DJ zin in om naar zijn vakantiebesteming te gaan. Naar Ikea… nou ja..als maar kind happy he! wij gaan ervoor toch. Ik heb filmpje gemaakt maar helaas mijn laptop in schijf C is vol dus ik kan de alle filmpje niet bijwerken 🙁 Er komt wel vanmiddag wat foto`s 😉 en ook shop artikel komt er ook. Irritant dat mijn laptop vol is dan kan ik ook niet foto`s verkleinen. Gelukkig kan ik nog met Photoschape de foto`s verkleinen. Mandaag is weer schooldag. Dus…voorjaarsvakantie is vroobij en mijn plan om huis op te ruimen, is helaas neit gelukt in de vakantiedagen. En het weer was helaas ook niet zo leuk…somber en nat weertje…bleh!
Hello May! Hopelijk is heel leuk maand. En misschien ga ik weer meedoen met photo challange. Hoewel heb ik soms geen idee of het ideeen komen laat. Toch probeer ik precies op die dag de challange op fotos te zetten. En het zou leuk zijn als meer pakketjes binnenstromen of iets leuk win 😉 Dreams!
Be nice maand!
Hoi… hi…! Ik was blij toen ik een nieuw mobiel phone heb (artikel). Dat betekent kan ik de naar de clock kijken (jap… ik draag geen horloge). Ik kijk de tijd via mobiel. En bovendien kan ik instagrammen. Dit was een van mij wensen 😉 Dit is voor eerste keer dat ik abonnement neemt voor mijn mobiel. En gisteren is een jaar dat ik deze camera gebruik, Nog een jaar dan klaar met abonnement. Ik gebruik hem de meeste voor foto`s maken dan voor sms of bellen 😉 en geniet ervan want ik vind het leuk foto`s maken. Eerste heb ik veel apps om de foto`s mee te bewerken maar elke keer wordt probleem met geheugen. Dus ik een boel apps verwijderen 😀 Nu laat ik een paar apps die ik vaak gebruik.

Het weer vind ik nog koud. Een trui voor dit weer is must have. Trui van pull and bear vind ik fijn. And ik kan niet tegen de kou. Ook in begint van lente of herfst moet ik lange mouw dragen…..brr… nog koud vooral als de wind fris. Het ging goed met Djess. Djess zei goede morgen/middag en dag tegen de juff. Alleen moet hij nog met andere kinderen durven te praten. En Nog maar een weekje dan official zit Djess in groep 1.
Prettig zondag!
Goede avond! Wij gingen snel fietsen om fris neus te halen. Gelukkig was redelijk rustig daar (meestal rondlopende honden kunnen hier doen). Dus wij gingen snel even foto`s maken en natuurlijk kijken of er honden poepen liggen. Het weer was ook heerlijk, wel winderig maar dan niet zo koud! yay! Snel verder fietsen en een paar bladeren meenemen. Snel verder weer fietsen richting kruidvat en Lidl voordat zijn nichtje komt. Thuis kreeg ik berichtje dat het gaat niet door. En dan ontving twee pakketjes een ebay en een SansOnline bestelling. Happy!
Een paar foto`s een beetje licht en de andere te donker dus ik laat ze bewerken. Het is wel goed gelukt…gelukkig! Eerlijk wil ik elke dag buiten gaan om prachtig herfst op foto`s vast te leggen. Vorige jaar heb ik ook gedaan en samen met mijn lieve man en Djess. Klik hier om foto`s terug zien. Hopelijk komende dagen droog want ik wil de bladeren omhoog gooien. Het is leuk voor foto`s 😉
Goede avond allemaal! Vanmorgen zag ik buiten hard wind maar de zon scheen. Het zag er toch warm uit hoewel hard wind was. Toch besloten wij te gaan wandelen. Eerste wilden wij even fietsen maar ik heb geen zin in harde wind fietsen. Dus lekker hier in de buurt wandelen en Djess was erg enthousiast want hij reed zijn tractor. Het was inderdaad een beetje koud en de wind was zeker best hard maar daarna voelden wij erg warm door gewandeld. En zoals gewoonlijk langs ma pa en daar is er ook Daan en hij gaf Djess Cars handdoeken…dank je wel!
Thuis heb ik pizza gemaakt en het lukte het wel alleen de bodem toch best te dik dus volgende keer ga ik in twee maken. En wij hebben wij lekker filmpje samen gekeken. Wij proberen elke weekend (zaterdag of zondag samen naar filmpje kijken) en lieverd animatie filmpje. Djess vindt het ook erg leuk.
Bebek met geluidje en lampje als je de knopje drukken. Deze bebek is een hangertje dus hij kan overal mee te nemen en als buiten donker dan kan je de lampje gebruiken. Handig en cute. Deze had ik bij blokker gekocht. Er zijn leuk soorten een camera, varken etc.
Super koud buiten toen ik deze foto maakte. Er lag de wit op de gras. BRrrrrr!

Day 14 : Something yellow | Photoshop actions winter van Night-fate
Ik zag deze effect op een blog (vergeten welke blog) voorbij komen en ik vind het gaaf effect. Graag wil ik namaken maar ik weet het niet hoe. Op blogloving volg ik deze website en ik zag deze tutorial. Vandaag wil ik jullie laten wat heb ik gemaakt. Ik vind zelf goed gelukt. De origineel foto kan je hieronder zien (als je read more kliken ten miste)

600D + 50mm/1.8 + bewerken en Photoshop Actions
Fotogeniek ben ik niet maar af en toe is de camera aardig voor me of toevallig heb ik geluk met foto van me zelf 😉 Hier moet ik wel veel foto`s maken dan kan ik kiezen welke die ik gelukt is. Zo bij deze vind ik wel beetje geluk hebben. Ik bewerkt het in photoshop en texture toegevoedg. Tutorial van night fate


