

Nog maar 1 dagje en dan nieuw jaar 2018. OMG! Wat tijd gaat echt te snel zeg, veel te snel. Vorig jaar heb ik twee blogposten geupated Sweet Memorie en terugblik 2016 maar dit jaar ga ik alles in een artikel. Dit is waarschijnlijk laatste artikel van dit jaar Oeps…morgen de laatste artikel “snapshot”. Maar eerst neem kopje koffie/thee mee want het artikel is best lang hoor! Veel lees plezier

Gisteren reden wij richting Almere want wij gaan naar PIT Veiligheidsmuseum bezoeken. Daar is er Brandweer LEGO tentoonstelling en ook is er een schaatsbaan en daar kan je schaatsen, vergeet dus niet eigen schaatsschoenen meenemen. Wij hebben er zin in. Het was superleuke dagje. Vandaag vertel ik hieronder. Lees je mee ….

eindelijk is het Kerstvakantie. Vanaf gisteren middag begin de Kerstvakantie voor Djess alle scholen. Wij hebben nog geen planning maar wij willen wel graag uitje gaan. Toen ik dit bericht over Brandweer LEGO tentoonstelling in Veiligheidsmuseum PIT in Almere tegenkwam, zei ik tegen mezelf hei…dat lijkt mij erg leuk voor mijn zoon. Zeker willen wij graag in de kerstvakantie hier naar toe te gaan.

Met een heerlijk zachte huid het najaar en de winter door? Kneipp heeft nieuwe body crèmes “patchoulivariant met sheabutter hydrateert en ontspant en de Silky Secret Body crème”. Ik heb mijn lichaam met deze heerlijk romige Silky Secret Body crème gebruik. Heerlijk! Lees je mee waarom ben ik zo heerlijk vind van deze product.

Het is zover. Op vrijdag gingen wij richting Rotterdam om Disney On Ice show te bewonderen. Op die dag was de eerste show van dit jaar en wij mochten bij Disney On Ice – Betoverende Werelden aanwezig te zijn. Wij hebben er zin in, de ijsshow voor het hele gezin! Bereid je voor op non-stop plezier met vier van je favoriete Disney-verhalen met Disney/Pixar’s Cars, De Kleine Zeemeermin, Toy Story en Disney’s Frozen.

Vandaag is de zestien van maand december. En nog een weekje is kerstvakantie. Op 27 november was rapportgesprek groep 4 en Djess heeft goed gedaan. Trots op hem. Sinds in groep 4 heeft Djess nu huiswerk die elke vrijdag terug en krijg nieuwe opdracht. Volgend jaar ga ik beginnen in maart half jaartje van Djess want Djess in maart geboren of toch beter net als nu…hmmm geen idee…genoeg tijd om even over na te denken. Wat denken jullie?











