Follow:
Browsing Tag:

Fashion – Mode – Outfit

    Hippe zonnebrillen

     photo 2016BrillenkopenNL1a_zps6refy7bk.jpg
    Als buiten de zon schijnt, haal je meestal gelijk zonnebril. Alleen is de zon nog verlegen de laatste tijd. Ik zie weinig zonnetje hier bij ons maar ik wil toch aan jullie twee nieuw hippe zonnebrillen.
    Read more

    Share

    Fashion friday : Sosorodotan

    Djess
    Het huisje met glijbaan staat het nog in vakantiehuis. De kids zijn dol op, Djess en zijn nichtje. Ze kunnen niet alleen lekker glijden maar ook in het huisje spelen. Ze kunnen al zelf doen en zelf verhaaltjes verzinnen. Leuk toch!

    Read more

    Share

    Fashion friday : Beautiful is different

    Beautiful is different
    Je hebt vast deze foto al voorbijkomen, alleen de houding is anders, zie je hier als je nieuwsgierig bent. Het was heerlijk weer en ik was bezig product foto`s buiten aan het maken dus toch maar gelijk outfit foto`s maken. Er zijn een paar houding op foto`s mooi staan, alleen zijn helaas allemaal wazig (niet goed gefocust 🙁 ). Gelukkig zijn wel aantal foto`s goed geslaagd die ik vandaag aan jullie showen.

    Read more

    Share

    Anna Sieraad

     photo 2016AnnaSieraad1a_zpss525baim.jpg
    Vandaag laat ik jullie aan jullie kennis maken met mooie sieraden “ANNA Sieraad”. Een paar dagen terug ontving ik twee armbandjes en vandaag show ik ze aan jullie.

    Read more

    Share

    Fashion friday : Mirror Sunglasses

    Djess
    Mirrorsunglasses zie ik vaak voorbijkomen op Instagram, bloggers. Ik denk dat Trend van dit jaar. Begin zomervakantie was het weer grijs, har waaien maar wel droog. Er was zijn nichtje dan konden ze lekker binnen en buiten samen spelen. Gezellig! De zomervakantie is al een weekje voorbij. Maar wij hebben genoeg zomervakantiedagen. Djess vermaakt het wel, lekker spelen binnen en buiten en ook tabben. Af en toe kom zijn nichtje samen spelen. Dat is ook hartstikke leuk.
    Read more

    Share

    #instaDJoutfit Daily 6

    #InstaDJoutfit June 2016
    Terug te kijken naar zijn dagelijks Djess`s outfit en zijn tweng tweng june die ik met smartphone heb gemaakt. Tot nu toe lukt het nog om te doen. Geen idee volgende dagen. De outfit leg ik soms klaar zijn bed als niet dat pak hij zelf wel. Nu draag Djess maat 122 en 128.

    Read more

    Share

    Fashion friday : 3 layers

    me
    Waar is de zon? Ik moest elke keer echt lekker warm aankleden want ik kan niet zo goed tegen koude wind. Elke dag moet ik twee of drie keer de jas uitkiezen. De andere te dik of te dun, geen tussenin. Als ik winterjas aan, de andere niet dat vind ik soms een beetje raar maar als te dun dan heb ik koud brrr. Op die dag was droog maar brrr nog wel een beetje koud voor mij maar ik wil niet winterjas aan. Dus dan maar drie kleren aan 😉

    Blij dat ik Ramadan afgerond, wel een paar leek door maandelijks gast maar ik kan inhalen in andere dagen.
    Read more

    Share

    Fietstas – dubbele tas Forenz

     photo 2016FastRider1aa_zpst9fuxcmf.jpg
    Fiets is mij enige transport want ik kan niet auto rijden dus als ik in eentje boodschappen ga doen, fiets ik richting supermarkt. Maar ik had nog geen fietstas, wel mandje aan de voorkant van mijn fiets maar dan niet voldoende met alle supermarkt aankopen. Op mijn weekly snapshot vorige week liet ik zien dat ik de fietsstoel niet meer nodig want Djess kan al zelf fietsen. Met blijheid laat ik mijn stevige en mooi fietstas aan jullie zien met foto`s en meer hieronder

    Read more

    Share

    Happiness Boutique : Earrings

     photo 2016HappinessBoutique1a_zpsh0opwnb6.jpg
    It`s time to show my new earrings. Een tijdje geleden ontving ik mail van een sieraden webshop Happiness Boutique dat ik twee oorbellen of een ketting mocht uitkiezen. Ik heb voor twee oorbellen uitgezocht en vandaag ga ik aan jullie showen. Zijn jullie benieuwd welke oorbellen heb ik uitgekozen. Klik snel verder…

    Read more

    Share

    Fashion friday : Jogja

    Jogja
    Via weerbericht wisten wij dat het weer mooi zou worden dus besloten wij vorige zondag naar het strand te gaan en gelijk onze nieuw strand tent uittesten maar voor ons was de wind te koud maar niet voor Djess. Djess heeft zelf de kleertjes gekozen en hij zei..voordat past niet meer, ga ik ze weer dragen. Deze kleertjes van zijn Enin (mijn moeder toen ze hier was). Op het strand heeft Djess echt genoten. Uit de strandtent heb ik deze foto`s gemaakt.

    Read more

    Share

    #instaDJoutfit Daily 5

    #instaDJoutfit Mei 2016
    Mei is al een paar dagen voorbij en ik vind het nog steeds leuk om dagelijks Djess`s outfit op foto vast te leggen. Dankzij smartphone en instagram kan ik gelijk up to date. Hasstag #instaDjoutfit

    Read more

    Share

    Geisha maxi jurk

     photo 2016Geisha1a_zpsit4icg8m.jpg
    Vandaag wil ik nieuw maxi dress van merk Geisha aan jullie showen. Zijn jullie benieuwd want ik heb ook aantal foto`s met deze jurkje aan. Kijk maar snel

    Read more

    Share

    Fashion friday : Blaasbloemen

    Djess en Blaasbloemen
    Als Lente seizoen komt, bloeien de bloemen. De wild bloemen groeien goed op straat. Het wordt vrolijk van. Toen Djess klein was, liet ik hem de blaasbloemen door hem zelf blazen. Ik wist het niet dat blaasbloemen oorspronkelijk van paardenbloemen. Ik vind zo leuk die blaasbloemen en elk jaar wil ik ze op foto`s vast te leggen met of zonder mijn zoon. Toen wij op koeiveld waren, zagen wij heel veel blaasbloemen. Prachtig! En Djess vindt het ook leuk om ze te blazen. Djess pakte de blaasbloem en ik klik der klik! Meer foto`s vind je hieronder
    Read more

    Share

    Fashion friday : Regenjas

    Regenjas
    Toen ik mini Dhini was, mocht ik niet in de regen van mijn vader lopen vooral als motregen is dan word je duizelig van. Ik ben zo snel ziek geworden (verkouden, hoesteen, griep etc). En als ik toch in de regen liep, moest ik thuis snel onder warm water en mijn hoofd goed wassen zodat ik niet ziek/duizelig werd. Ik had geen enkele regenjas maar wel paraplu. Alleen nam ik ook niet die paraplu mee 😀 Nu word ik oud/groot, loop ik gewoon in de regen. Ook hier in Nederland, alleen is de wind erg koud hier dus ik draag liever jas met capuchon of paraplu meenemen zodat ik niet nat word. Al jaren had ik deze jas in de kast hangen (nog nooit gedragen, de prijskaart zelf nog hangen). Maar toen deze week regendag was, besloot ik hem te dragen. Hij is een beetje straks geworden. Maar ik kan wel de knopjes dichtdoen hoor.
    Read more

    Share