
Ik laat jullie kennis maken met het nieuwe label – Legends22. Legends22 is een nieuw Nederlands merk voor jongens! Ik heb twee stoere items uitgezocht voor mijn zoon, kijk maar snel verder voor de leuke foto’s!

Het was warm weer op Moederdag en wij gingen fietsen richting schoonouders. Met opzet fietsten wij vroeg om even in het park even samen spelen – Zie hier. En ook natuurlijk kans om outfit foto`s te maken. Eerst was van Djess dan van mij en hmmm dat is lang geleden samen op foto`s. En het hoeft niet remote control te gebruiken want mijn man heeft deze foto`s gemaakt. Thank you sweety!

Bench. is een merk kleding voor dames, heren en kinderen (meisjes en jongen). Superleuk en stoer kleren. Djess mocht van Bench een setje ontvangen. Vandaag show ik outfit foto`s van deze merk.

Een tijdje heb ik ooit mislukte foto`s geplaatst. Ook maak ik nog steeds mislukte foto`s. Ze zijn niet allemaal even erg of lachwekkend, nee. Gewoon niet zo charmant foto`s zeg maar. Toen Djess mij op foto`s wilde maken. Het was fun en graag dat Djess mij weer helpen. Er zijn wel aantal mislukte foto`s. Het lijkt mij leuk om vandaag een paar laten zien.

Gisteren was heerlijk weertje en ik was van plan om zelf outfit foto`s te maken. Statief klaar, camera klaar en remote controle bij de hand dan kon ik gelijk aan de slag. Ik droeg kleren die ik gisteren dagje uit was – artikel. Djess zat ook buiten en zelf gezegd dat hij mij op foto`s wilde maken. Nou dat mij droom goed uit kwam. Natuurlijk mag hij mij helpen. Met plezier maakte Djess outfit foto`s van mij en hij deed heel goed als ik naar de foto`s zien. De foto`s bewerk ik niet. En ooo hij heeft ook instructies gegeven hoe ik op foto`s mooi moest poseren hi..hi… ik ben fotograaf mama..zei hij dan. Ik voel me net als fotomodel ha..ha…

Mobil is auto (in Indonesische taal). Geen outfit van mij maar wel van mij zoon die ik al eerder gemaakt toen het weer mooi was. Maar ik show nog niet dus ik kan vandaag showen. Hopelijk kan ik weer outfit van mezelf op foto`s vast te leggen. Het lijkt mij leuk om af te wisselen. Maar deze week lukt het niet en ik heb geen voorraad outfit foto`s van mij vandaar.

De zon schijnt en het weer wordt langzamer lekker warm. Heerlijk! Als wij aan zomer denken, denken wij niet alleen naar heerlijke vakantie bestemming maar ook lekker slippers aan. Zoals wij weten, groeien kinderen echt snel o.a. mijn zoon Djess. Dat betekent zijn kleren en andere fashion things nieuw maat nodig.

Keriting betekent krullen haar. Het was woensdag en het weer was ook lekker dus even lekker picknicken op speelpark hier in de buurt voordat wij naar wijkcentrum gaan. Zijn haar wordt lang en krullen. Het is tijd om zijn haar te knippen maar hij wilt nog niet en ik vind stiekem ook dat zijn haar leuk. Lekker laten de haar wild door de wind zonder moeite met haargel.

Het is weer tijd dagelijks outfit van mijn zoon die ik op instagram heb geplaatst. Broek/Jeans maar 116 begint te kort voor hem maar 122 te groot dan Djess draagt lieve nog maat 116. Misschien ga ik die jeans/broek maat 116 pimpen. Hastag #instaDJoutfit op @dhini.nl

Deze rokje was een jurkje/lange top die ik al jaren heb. Eerlijk weet ik niet dit is jurkje of lange top maar ik droeg hem als jurkje met legging – artikel. Hij is wel kort, iets net onder de billen. Ik breng meestal oude kleren naar Kringloop maar ik wil rokje hebben dus ik besloot om dit kleertje te pimpen. Nou ja…gewoon geknipt. Ik moet elastiek erin doen zodat de rokje blijft goed zitten. Het was zonnig maar wel een beetje koud. Ik maak snel foto`s maken, gewoon in onze achter tuin met hulp van statief en remote. Omdat dit weer voor mij nog te koud is, draag ik lekker warm jas die ik al jaren heb. Lekker comfortabel draag ik sport schoenen 😉

Op een mooie dag gingen wij even natuur in en het was kans voor mij om Djess op foto`s vast te leggen voordat hij jarig was. Net al vorige jaar heb ik ook ballonnen geblazen. Nee..niet met mijn mond want ik hou niet van de geur uit de ballonnen. Gelukkig heb ik apparaat voor – artikel. Eigenlijk wil ik ballonnen met helium zodat de ballonnen zelf omhoog kunnen. Maar ik heb geen idee waar kan helium kopen. Dit jaar heb ik zes kleurige ballonnen meegenomen. Vorige jaar was maar vijf ballonnen. En dit keer deed ik een paar confetti in de ballonnen, behalve de zwarte ballon want tja je kunt ze toch niet doorkijken. Nu show ik outfit van Djess met zes ballonnen. Het was fun! Veel kijkplezier

Rokje draag ik niet zo vaak omdat ik niet zo praktisch vind. Maar als er speciale dag probeer ik wel rok of jurkje te dragen. Vooral met koud weertje draag ik vaak jeans/broek. En bovendien lijkt mij lastig rokje aan als je gaat fietsen. Maar ik wil wel rokje/jurkje dragen. Vandaag show ik mijn nieuw rokje en ook gelijk nieuw jasje

Sinds Djess op school zit, weet ik dat elk vrijdagmiddag de kinderen naar school verkleed mochten. En ik verschillende kinderkostuums voorbijkomen. Mijn zoon wil ook kinderkostuums aan en wij hebben voor hem een brandweer verkleed gekocht maar hij wilt andere kinderkostuum aan. Het is tijd dus voor andere kinderkostuums.

Tjonge tjonge wat echt fris koud de wind maar blij dat het weer droog is. En ik heb er zin in om jurkje of rokje aan te dragen. Ik droeg nieuw jurkje die ik in de sale heb gekocht – artikel.






