Follow:
Browsing Tag:

Fashion – Mode – Outfit

    Fashion friday : Mistig

    Djess
    De laatste Fashion friday sluit ik met outfit foto`s van Djess in de mistig omgeving. Gisteren hebben wij lekker gewandeld in de natuur en ik heb met opzet camera meegenomen want tja ik wil graag foto`s maken met DSLR camera. Dan maar combineren met outfit van mijn zoon.

    Read more

    Share

    Fashion friday : Lekker warm pak aan met de onesie

     photo 2016OnesieOnlineKopen1a_zpsrlqdyclq.jpg
    Onesie? Weten jullie waarschijnlijk al, toch? Een onesie is een soort broekpak of soort jumpsuit maar dan anders. Zoals jullie weten een zachte broek is een van mijn favoriete fashion. Ik vind het zo heerlijk relax gevoel als ik zachte broek aan vooral in het weekend. Maar nu is het weer koud, alleen zachte broek niet genoeg voor mij. Ik heb broekpak nodig. En ik ben erg blij dat ik hem heb want met dit koude weer, is voor mij zeker must have. Vandaag laat ik jullie beide broekpak zien.
    Read more

    Share

    Zenner : winterse kidscollectie “Flakes”

     photo 2016ZennerWinter1a_zpskcxw5a2w.jpg
    Zenner heeft nieuw winterse kidscollectie “Flakes”. De Flakes kidscollectie van Zenner is gemaakt van frisse ijzige kleuren, maar heeft een ‘tropical touch’. Deze collectie neemt je mee op reis naar een denkbeeldig winterparadijs. Het wordt je dochters/nichtjes vrolijke verschijning in de winter met deze collectie.

    Read more

    Share

    Zenner producten

     photo 2016Zenner1aaaaaa_zpszvwdf54v.jpg
    Last kwam er een pakketje met daarin aantal Zenner producten voor haar en ook voor manicure/pedicure. Vandaag laat ik hieronder aan jullie stuk per stuk.

    Read more

    Share

    Fashion friday : Sunny day at the beach

    Dj
    Ok! Het warm weer is niet meer deze maand maar alvast wil ik toch terug naar onze heerlijk vakantie in vorm outfit van mijn zoon laten zien. Het was veel te warm voor mij. Ja…echt! Ik zat/lag niet onder de zon. Ik zat lekker in de tentmaar dan niet genoeg afgekoeld, wel lekker in de schaduw. Mijn zoon en zijn nichtje hadden geen probleem mee. Ze genoten van water, zon en zand. Ideaal weer en plekje voor hun. Hoewel de kleding niet zo bijzonder was, toch leuk om aantal outfit foto`s te showen en omdat ik al deze foto`s gemaakt. Het toch zonde als ik hieronder niet laat zien, vind ik zelf en misschien jullie ook. Ik hoop dan dus kijk je mee voor lekker zonnig sfeer te genieten 😀

    Read more

    Share

    Fashion friday : Sportmode

     photo 2016SpartooSport2ab_zpsgayzh2ye.jpg
    Sporten is goed voor je lichaam dat weet iedereen wel. Ik schrijf niet zo vaak over sporten maar ik heb wel een paar sport fashion of sportproduct die in mij wishlist staat. Hieronder laat ik ze aan jullie zien.

    Read more

    Share

    Verslag : My Brand Platinum Collectie x Luis Suarez

     photo 2016Verslag1a_zpsbsnxdwuf.jpeg
    Door Symone Donderdag 24.11.2016 was de officiële launch van de My Brand Platinum x Luis Suarez collectie in de My Brand store te Den Haag. Bij binnenkomst meteen te woord gestaan door het winkelpersoneel van de My Brand store onder het genot van een glaasje bubbels. De sfeer was goed en de service was geweldig, kon met al mijn vragen terecht bij het personeel. De manier waarop de collectie werd gepresenteerd met My Brand Models in de etalage, trok het publiek/ klanten ook erg aan .

    Read more

    Share

    Fashion friday : Still too big

    Djess
    Op woensdag voordat wij terug naar huis gingen, voerde Djess de eenden met oude broodjes. Dat is lang geleden voor ons dit samen te doen. Elke keer hebben wij geen tijd voor dus de broodjes in de vuilnisbak terecht. Maar eindelijk hebben wij dit gedaan, het was lekker droog en niet zo koud. En de eenden waren honger dus perfect. Op Instagram vertelde ik dat Djess dit rode jas draag want de oude jas wordt al te kort voor hem. Maar….

    Read more

    Share

    Verslag : collectie presentatie van Dolce & Gabbana

     photo 2016DG1a_zpsyvnsw8mb.jpg
    Door Symone 03.11.2016 een dag om nooit meer te vergeten, mijn eerste event de D&G X Shoebaloo launch event mede mogelijk gemaakt door Dhini.nl. Als beginnend blogger is het vaak moeilijk om aan (bepaalde) events deel te nemen. Bedrijven werken vaak met bekende bloggers en is het voor een beginnelingen als ik een stuk moeilijker om in dat wereldje binnen te komen. Maar geen nood je komt er uiteindelijk wel, gewoon doorgaan en niet opgeven.

    Read more

    Share

    Fashion friday : You are my star

    Djess
    Als Djess en ik tijd hebben en het weer werkt ook mee dan is kans voor mij om hem op foto`s vast te leggen (met DLSR). Vroeger toen hij nog peuter/kleuter was, nam ik hem altijd naar deze park want tja lekker dichtbij.

    Read more

    Share

    Win : warmonbikes handschoenen van Wobs (voor kids)

     photo 2016Wobs1aaaaaa_zpsgb4pugup.jpg
    Vandaag heb ik heb een leuk winactie voor u en voor uw kind. Namelijk WOBS fietshandschoenen voor kinderen. Deze heerlijk zacht handschoenen is erg ideaal tijdens fietsen naar school of als lekker in de natuur rond wil fietsen, zeker nu het weer al zo veel kouder is geworden. Mijn zoon zei: ‘oja…die handschoenen! Net als die handschoenen voor mama fiets’. Hij weet het dat ik zelf deze heerlijk zacht handschoenen al heb en dat ik daar erg blij mee ben. Met deze Warmonbikes handschoenen van WOBS ben je helemaal klaar voor de winter. Lees dus snel hoe kan je meedoen om kinderWOBS te winnen! Read more

    Share

    Fashion friday : patroon vliegtuigen

    paper airplane pratroon
    Dit foto heb ik toen wij op Playmobile waren. Eigenlijk konden wij toen naar de tuin in maar wij wisten niet, jammer is dat. Ik las laat op het toegangskaarten en die mevrouw liet ook niet weten. Maar goed volgende keer even alle kaarten/brousurs kijken/lezen voordat naar huis ging. Wel heb ik aantal foto`s outfit gemaakt die ik vandaag aan jullie showen.

    Read more

    Share

    Fashion friday : ONLY

     photo 2016SansOnlineNL1a_zpsmzkp8og4.jpg
    Het weer is koud en kouder geworden. Voordat ik naar buiten ga, laat ik de winterjassen eerst klaar liggen dan kies ik daarna welke winterjassen ga ik dragen. Zo leuk hé een paar winterjassen hebben. Ik draag kleding van verschillende merken zoals Vila, Esprit, Only, Vero moda etc. Voor mij maakt het niet uit welke merken draag ik de kleding als maar zitten ze lekker.
    Read more

    Share